Gå til innhold

Angst, depresjon, spise vanskligheter?


berner1365380404

Anbefalte innlegg

berner1365380404

Jeg har i en lengre periode gått på antidepresiva og jevnlig til psykolog. Uten at jeg føler det hjelper stort. Problemet er at jeg ikke får spist i perioder, jeg går inn i en sirkel hvor også depresjon og angst blir vanskelig. Selvbildet blir heller ikke videre bedre når jeg ikke får spist. Har vært sykemeldt i flere måneder, er nå ut i jobb. Vanskelig å konsentrere seg, huske ting. KOnstant dårlig samvittighet for barna. Har bare lyst til å sove.

Finnes det et sted hvor en kan få oppfølgning over en lengre peride? Finnes det en klinikk hvor jeg kan lære mer om dette. Jeg vil ut av dette, men vet ikke hvor jeg begynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...