Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle jeg så gjerne, men nå har jeg fått besøk i en ukes tid, og besøket mitt er ikke egnet til å bli dratt med rundt i byen, for å si det sånn :)

Ellers? Skjer det noe?

Skrevet

*misunnelig*

Om en uke eller så er gjestesengen tom. og prisen for reisen er p.t 600 kr. t/r. Trenger jeg å si mer? :)

Skrevet

Det skulle jeg så gjerne, men nå har jeg fått besøk i en ukes tid, og besøket mitt er ikke egnet til å bli dratt med rundt i byen, for å si det sånn :)

Ellers? Skjer det noe?

Skjer og skjer ..... gjør vel det - men bare sånne ting man kan skrive hjem til mor om ....

Full rulle hos deg ?

Skrevet

Skjer og skjer ..... gjør vel det - men bare sånne ting man kan skrive hjem til mor om ....

Full rulle hos deg ?

Neida, ikke så full rulle. Jeg arbeider og besøket sitter og ser på meg ;) Dvs. nå er hun i full gang på kjøkkenet, og jeg sitter og ser på henne. Det er en god deal :)

landsbyidioten
Skrevet

Om en uke eller så er gjestesengen tom. og prisen for reisen er p.t 600 kr. t/r. Trenger jeg å si mer? :)

Hvor får jeg den prisen? Er det sant?

landsbyidioten
Skrevet

Sleng deg på et fly !!! :-)

Jeg gjør det så fort jeg er ferdig med denne praksisen fra helvete. Neste helg f.eks. Hvis prisene Z opererer med viser seg å stemme.

:-)

Skrevet

Hvor får jeg den prisen? Er det sant?

Toget. Løøøp og kjøøøp :)

landsbyidioten
Skrevet

Toget. Løøøp og kjøøøp :)

Kan godt hende jeg gjør det. Eller kanskje jeg spanderer på meg flyturen. Når er den sengen ledig, sa du?

Skrevet

Kan godt hende jeg gjør det. Eller kanskje jeg spanderer på meg flyturen. Når er den sengen ledig, sa du?

Neste helg muligens. Kan vi ringes om det i starten av neste uke?

Skrevet

Jeg gjør det så fort jeg er ferdig med denne praksisen fra helvete. Neste helg f.eks. Hvis prisene Z opererer med viser seg å stemme.

Z er til å stole på!!!!

Skrevet

Z er til å stole på!!!!

Når jeg tenker etter så sto det 300 kroner én vei. Det må da bety at det koster 300 kroner tilbake. Eller?

Nei, nå blei jeg usikker gitt.... Det kan man jo selvfølgeli ikke ta som en selvfølge ...

Skrevet

Jeg mener da å ha sett at det er billige flyturer også

landsbyidioten
Skrevet

Neste helg muligens. Kan vi ringes om det i starten av neste uke?

Jupp.

Men bare for opplysningen spiller Violent Femmes på Rockefeller lørdag 16. nov. Hvor mange billetter skal jeg bestille? ;-)

*roper til samboeren til Z og hører om han vil på konsert*

landsbyidioten
Skrevet

Jeg mener da å ha sett at det er billige flyturer også

445 med SAS, det er ikke så ille det. :-)

landsbyidioten
Skrevet

Når jeg tenker etter så sto det 300 kroner én vei. Det må da bety at det koster 300 kroner tilbake. Eller?

Nei, nå blei jeg usikker gitt.... Det kan man jo selvfølgeli ikke ta som en selvfølge ...

Hehehe

Zirines logiske univers ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...