Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

445 med SAS, det er ikke så ille det. :-)

Er det t/r?? Da er det jo dritbillig.

Betaler heller litt ekstra for å ta fly - sparer masse tid. Dessuten bruker man jo mange hundre i digg på togturen.

Fortsetter under...

landsbyidioten
Skrevet

Er det t/r?? Da er det jo dritbillig.

Betaler heller litt ekstra for å ta fly - sparer masse tid. Dessuten bruker man jo mange hundre i digg på togturen.

Neida, en vei. Men likevel. Timer som går på et tog er ikke alltid så vel anvendte timer.

Skrevet

Neida, en vei. Men likevel. Timer som går på et tog er ikke alltid så vel anvendte timer.

Men disse Norway-folkene , flyr ikke de Oslo - Stvgr? For de er vel billigere enn SAS

På tog kan du jo drikke rødvin da ......

landsbyidioten
Skrevet

Men disse Norway-folkene , flyr ikke de Oslo - Stvgr? For de er vel billigere enn SAS

På tog kan du jo drikke rødvin da ......

Man må være så sinnsykt tidlig ute med norwaygjengen, ellers er det faktisk ikke billigere. Jeg kjører sjanse på SAS jeg. Rødvinen tar jeg når jeg er framme. :-)

Gjest sambisen
Skrevet

Jupp.

Men bare for opplysningen spiller Violent Femmes på Rockefeller lørdag 16. nov. Hvor mange billetter skal jeg bestille? ;-)

*roper til samboeren til Z og hører om han vil på konsert*

Jeg vil ikke gå glipp av Vialent Femmes for alt i verden!!!

Skrevet

Jupp.

Men bare for opplysningen spiller Violent Femmes på Rockefeller lørdag 16. nov. Hvor mange billetter skal jeg bestille? ;-)

*roper til samboeren til Z og hører om han vil på konsert*

Jeg tror du allerede har fått svar på at vi blir med :)

Men da kommer du fredag og blir hele helge, ikke sant?

Annonse

Skrevet

Hehehe

Zirines logiske univers ;-)

Ikke kødd med universet mitt ;)

landsbyidioten
Skrevet

Jeg sjekker om det er mulig å få tak i billetter ennå...

landsbyidioten
Skrevet

Ja, jeg blir hele helgen. Menne... dette med billetter får jeg ikke til. Ingen av dere som gidder å stikke innom Rockefeller og bestille el kjøpe 3 billetter vel? Tror kanskje det begynner å haste litt.

http://www.rockefeller.no/cgi-bin/frames.cgi?modus=prog_rf

Her kom jeg ingen vei... eller?

*idiot*

landsbyidioten
Skrevet

Maser fælt nå, men nå fikk jeg til å bestille. 3 billetter, hentes 4. nov. 250,- pr stk. Sikker på at dere blir med? Jeg legger ut i så fall.

*gleder meg*

:-)

Skrevet

Maser fælt nå, men nå fikk jeg til å bestille. 3 billetter, hentes 4. nov. 250,- pr stk. Sikker på at dere blir med? Jeg legger ut i så fall.

*gleder meg*

:-)

Joa, vi blir med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...