Gå til innhold

hva kan elever spør dere om?

Anbefalte innlegg

Hei..

jeg er en elev ved sosionomutdanningen ved høyskolen i Stavanger.

Litt om sosionom hvis dere ikke er sikre. i bunn og grunn skal vi hjelpe mennesker med deres problemer og spørsmål. Hva det enn måtte være.

så vi lærer denne uka om brukerperspektiv. dvs hvordan en skal møte en bruker.

Vi fikk velge mellom å besøke forskjellige frivillige organisasjoner, og da velget jeg HBF. Vi skal da intervjue et foreldre par som har et funksjonshemmet barn.

Jeg er interresert i å lære mer om denne organisasjonen ettersom jeg har en funksjonshemmet onkel. Og det vil også være nyttig senere i min utdanning.

Jeg jobber selv i en frivillig organisasjon og vet a det er viktig at vi behandler brukerne best mulig.

Derfor vil jeg gjerne høre om dere har noen råd om hvordan vi skal gå fram å spørre om og hva vi ikke skal spørre om.

Det er veldig viktig for meg at vi ikke bare buser på dette foreldreparet med spørsmål.

men at det blir gjort på en ordentlig måte.

Håper noen kan hjelpe meg med dette..

mange klemmer;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79546-hva-kan-elever-sp%C3%B8r-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...