Gå til innhold

Onani/fingring


Gjest 16 år

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 16 år, som bare onanerer med dusjen.

Det er jo bare så godt.

Får orgasme ver gang.

Men når jeg prøver å fingre blir jeg bare sår og jeg har aldri fått orgasme.

Har noen noren gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir du sår; ha på glider (eller matolje,smør). Da blir det ikke så mye friksjon som fører til sårhet.

Fingring (i hullet) gir mindre sårhet med smøring, men der gnis det vekk ganske fort. Prøv heller banan eller noe lignende med kondom på. Fingrene har riller som "skader" litt ekstra, så noe glatt er fordelaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke putt smør oppi der som 23 sier! Det er nok vanlig å bli litt sår hvis du ikke er vant til å ha noe i skjeden. Det kan også være at du blir sårere hvis du gjør det i dusjen, for da skyldes jo all "smøringen" bort! Prøv deg frem utenfor dusjen, og føler du at du trenger det, så kan du kjøpe glidemiddel på apoteket!

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro og sørg for at du er opphissa før du begynner å 'gni' klitoris. Føl deg frem og kos meg deg selv, når du blir våt i åpninga kan du hente fuktighet derfra. Da blir du ikke sår med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir sår hvis det ikke er fuktig nok, og det er det jo ikke alltid når man starter. Som en foreslo så kan du bruke glidemiddel. En annen og enklere variant er å bruke spytt. Funker fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva problemet er. Du har funnet en bra metode som funker for deg, og det er jo kjempefint. Om andre velger å onanere på andre måter er deres valg, DU trenger ikke stresse med at du ikke "klarer" div.ting.

Selv har jeg aldri fått orgasme ved fingring, slikking (selvsagt utført av andre...) eller direkte stimulering av klitoris. Men jeg har funnet en metode for å få orgasme som funker for meg, og da får andre gjøre akkurat som de selv vil!

Bare kos deg på din måte du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror du etter hvert vil lære deg teknikker som gjør at du kan få orgasme også den veien, med bruk av fingeren eller andre mekaniske hjelpemidler.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...