Gå til innhold

Vaersyk hals

Anbefalte innlegg

Gjest umulig hals

Hei, har saa og si kronisk problemer med halsen. Men faar bare 'halvveis' betennelser, saa trenger ikke antibiotika. Men det er jo utrolig plagsomt. Det gaar utover allmenn tilstanden, og gjoer meg itillegg deprimert. Jeg er en jente i 20 aarene, har sluttet aa roeyke. Mandlene mine blir betente med en gang vaeret er litt groggy ute. Har vaert hos oere-nese-hals lege, men solen skinte selvfoelgelig den dagen, saa hadde ingen problemer akkurat da. Han nevnte noe om at siden jeg har hatt blindtarmsbetennelse er mandlene noe jeg maa ha for aa ha immunforsvar. Synes d er litt rart pga kjenner ei som verken har mandler eller blindtarm, og hun er i topp form. Har tenkt meg til legen engang til. Det er uutholdelig aa vaere saa ofte syk (halvsyk), og d gaar utover skolearbeid. Og jeg er med paa ting selvom jeg ikke orker. Maa jo proeve aa ha et normalt liv. Kan nevne at jeg har hatt kyssesyken, saa skal vaere ferdig med den. Kommer naa ekkelt puss ut fra mandlene-spesielt naar jeg nyser. Har noen peiling paa om jeg kan faa fjernet mandlene og at det ikke vil gaa utover mitt immunforsvar? Jeg vil saa gjerne bli kvitt disse hals problemene en gang for alle. Haaper paa svar.

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79605-vaersyk-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...