Gå til innhold

Livløse føtter?

Anbefalte innlegg

Sheila1365380405

Jeg har en fot eller rettere sagt en tå som naglen har liksom sluttet å vokse på... jeg har klippet den ned som vanlig for leeenge siden. Og har en tendens til i kanskje klippe litt langt ned, og da har jeg hatt litt problemer med VELDIG øm,fintlige store tær. Vet ikke hvorfor dette skjedde heller. Begge store tærne ser normale ut, men nå har som sagt den høyre naglen sluttet å vokse... den andre ser normal ut og må klippes vanlig, men ikke sen andre. Det er litt ømt og vondt når jeg trykker opp på ved nagleroten liksom, men ellers er det alt greit.Men synes dette var unormalt at de skal bare slutte å vokse. (tenk viss de vokser innover nå liksom...)Er bekymret. Går ikke med trange sko til vanlig eller noe. Noen som vet hva og hvorfor? Og hva jeg eventuelt bør gjøre for å få "liv" i tå'a mi igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79688-livl%C3%B8se-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg har dessverre ikke en god forklaring på hvorfor neglen har sluttet å vokse. Ettersom det er ømt ved negleroten, kan forklaringen kanskje være at det foreligger en betennelse her som påvirker produksjonen av neglen. Mitt råd er at du kontakter legen din for en vurdering.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Onlines forum om allmennmedisin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...