Gå til innhold

Reddet av andre?


Gjest ToBeOrNotToBe

Anbefalte innlegg

Gjest ToBeOrNotToBe

Jeg har vudert selvmord seriøst 3 ganger, første gangen var eg 12 år og ble så livredd mine egne tanker at eg holdt på å bli gal, men det gikk heldigvis over.

Andre gang så var det en gutt som hoppet fra en bro like ved, jeg kjente han ikke og tenkte at folk ville tro at eg hermet om jeg gjor det samme. Nå har det gått to år siden og han og broen er glemt, så var det en husmor som skøt seg, og som kjent er selvmord smittsomt og jeg vil ikke at noen skal tro jeg ble påvirket av noen andre, dette skal være MIN beslutting.

Tror dere at det ligger en mening bak det hele, at min tur ikke skal komme og at jeg skal leve, tror dere på sjebnen?

Hva med neste gang, det er vel bedre at jeg gjør det så fort som mulig en at andre hele tiden må ofre seg for meg eller?

Dette ble veldig rotete, håper noen skjønte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det virker som om du har en form for magisk tenkning. Du tror at det at andre tar livet sitt er et tegn på at du slipper å gjøre det, at det da ikke er din tur.

Du fortolker det du opplever rundt deg annerledes enn folk flest gjør samtidig som du sliter med selvmordstanker.

Dette er alvorlig, du kan få det bedre med riktig hjelp. Oppsøk lege så fort som mulig, ta gjerne en utskrift av hva du har skrevet her.

Håper du følger rådet, selv om jeg ikke er en fagperson..

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...