Gå til innhold

Den endeløse motbakke

Anbefalte innlegg

Hei Grete! (og andre som vil lese og gjerne sende meg noen ord)

Jeg er ny her i forum. Nå er det min tur til å skrive litt om meg og det jeg lurer på.

Jeg var utsatt for overgrep noen år tilbake i tid. Jeg forstår at jeg som de fleste andre venter altfor lenge før en innser hva dette gjorde med en. Jeg som mange andre har nylig begynt å jobbe meg gjennom det. Problemet er bare at for hvert skritt frem så kommer det noe i veien og sender meg mange mil tilbake. Er det bare jeg som føler det slik eller er dette generelt? Jeg har til tider følt meg nok oppegående slik at jeg har hjulpet andre. Problemet er at straks jeg har rukket frem en hjelpende hånd så har hele armen blitt revet av. Det føles hvertfall slik.

Har veldig lyst til å trekke meg fra hele greia men føler det er en feig måte.

Så var det overgriperen! Så fort jeg har glemt eller fortrengt han så dukker han opp på de utroligste plasser.

Tidligere har jeg klart å ta meg sammen overfor andre og glattet over, men nå sitter jeg innelåst i meg selv og spiser beroligende piller for ikke å riste slik at tunga blir bitt av. Folk som bryr seg slipper jeg ikke inn, selv om det er det jeg mest av alt vil. Har du eller noen andre noen gode råd å gi meg. Vil motbakkene være like lange alltid eller vil de bli slakkere.

Jeg blir utrolig glad dersom noen tar seg bryet og sende meg noen varme ord.

Jeg unnskylder min oppførsel til alle som eventuelt kjenner meg igjen.

kosi fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79718-den-endel%C3%B8se-motbakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann vennen!

Igjen vil eg si først velkommen..

Det du beskriver er du ikkje den første som forteller her. Tror de fleste starter slik. Eg gjor det også. Det frustrerte til tider noen av de som ville hjelpe meg, at hver gang det så ut til å gå bedre, kom det en liten fille ting som fikk alt til å rase nedover enda lengre. Men - etterhvert ble virka bakken, eller trinnene i trappen mer kjente, og det ble litt lettere å gå oppover.

Kan ikkje si deg at veien vil bli enkel, men en ting vet eg - på toppen på den bakken din - der er det ganske flott utsikt! Sikkert mange som står der oppe og heier på deg. Lykke til! Du klarer det!

sender noen energiklemmer til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...