Gå til innhold

Hvorfor ble tråden til sjokert mamma slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Av og til blir tråder slettet på oppfordring fra den som skrev innlegget. Tar forbehold om at jeg ikke er helt sikker på årsaken til sletting i dette tilfellet.

Med det samme jeg har deg her: Hvorfor i all verden sender du tidvis innleggene dine så mange ganger? Du har fått spørsmålet før og tilbud om hjelp til å finne ut av hvor feilen er, men vi kan ikke se å ha fått noe svar. Det er litt irriterende å slette doble innlegg og vi kan i verste fall risikere å slette for mye i farten.

Gjest Kritikeren

Av og til blir tråder slettet på oppfordring fra den som skrev innlegget. Tar forbehold om at jeg ikke er helt sikker på årsaken til sletting i dette tilfellet.

Med det samme jeg har deg her: Hvorfor i all verden sender du tidvis innleggene dine så mange ganger? Du har fått spørsmålet før og tilbud om hjelp til å finne ut av hvor feilen er, men vi kan ikke se å ha fått noe svar. Det er litt irriterende å slette doble innlegg og vi kan i verste fall risikere å slette for mye i farten.

Hei

Beklager dobbeltsending, noen ganger glipper jeg på knappen noen ganger er det for å ergre andre her inne som ergrer seg mer en godt er av mine uhell, jeg har også motoriske vansker og det kan hende at jeg brukerlitt mer krefter på musen en det jeg skal, (jeg bruker foresten sju ganger så mye krefter som andre når jeg skriver for hånd det har jeg fra en ergoterapeut) noen ganger kan det også hende at nettleseren har hengt seg opp

Hilsen

Hei

Beklager dobbeltsending, noen ganger glipper jeg på knappen noen ganger er det for å ergre andre her inne som ergrer seg mer en godt er av mine uhell, jeg har også motoriske vansker og det kan hende at jeg brukerlitt mer krefter på musen en det jeg skal, (jeg bruker foresten sju ganger så mye krefter som andre når jeg skriver for hånd det har jeg fra en ergoterapeut) noen ganger kan det også hende at nettleseren har hengt seg opp

Hilsen

Greit nok at du har motoriske vansker. All forståelse for en slik begrunnelse.

Men når du også innrømmer at du noen ganger sender samme innlegg flere ganger bare for å terge andre her inne, så får du null sympati fra meg. Det blir for barnslig.

Sorry! :o/

Hei

Hilsen

"noen ganger er det for å ergre andre her inne som ergrer seg mer en godt er av mine uhell,"

*knegg* :-)))

• 3 uker senere...

Hei

Hilsen

Hehe. At du ville terge noen her, det har jeg da forlengst skjønt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...