Gå til innhold

Dritt Liv!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest merethe22

Hei!!

Jeg har vært i samme situasjon som deg for en tid tilbake.. Håper at jeg kan hjelpe deg litt med mitt svar.

Det er en stund siden jeg følte det på samme måte som det du gjør nå.. Har hatt en del problemer oppover i oppveksten og det som har plaget meg mest er to voldtektsforsøk.. Jeg følte at nå hadde jeg møtt toppen av vanskligheter og tok det mange vil si som en feig avgjørelse.. Prøvde å ta livet mitt. Takket være noen enkle bilder av noen som betyr mye for meg klarte jeg å forhindre at det ble vellykket.

Jeg må bare spørre deg... er det dette du egentlig vil?? Har du ingen som betyr veldig mye for deg?? Egne barn eller kanskje en tanteunge eller kanskje du er onkel?? vanskelig å si når jeg ikke vet om du er jente eller gutt!!! Jeg skjønner at du har det vanskelig nå om dagen men hva med framtida?? Er det ikke noe du lenge har drømt om at du kan gjøre?? Hva med eventuelt familie?? Det var det som reddet meg fra det svarteste helvete som jeg føltte den gang. Drømmen om egne barn var det største og det har godt i oppfyllelse!! Jeg venter mitt første barn i mai 2003.. Gleden jeg føler ved det er for meg helt ubeskrivelig.. og jeg har en alletiders gutt jeg deler gleden og lykken min med.. Vet at dette er kanskje ikke det beste for deg å høre men har ikke du drømmer du vil oppleve?? Kan jeg sprre hvorfor du vil det og hva er det som har gjort at du ønsker deg dette??

Du kan tryggt svare her.. det er ingen som finner ut hvem du er!!!

Klem fra ei som gjerne vil hjelpe og håper kan gi deg noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79800-dritt-liv/#findComment-417119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...