Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh - heldiggris! Du må prøve mouler (blåskjell) og fritter, det er liksom nasjonalretten. Og så er jo Belgia kjent for alle ølsortene sine, da - så drikk noen liter av det også.

Belgisk sjokolade er i en klasse for seg - ta med deg noen gavepakker hjem (du får adressen min senere). De har egne gavebutikker med bare sjokolade og konfekt. *sikle*

Vær klar over at det er lett å bli snytt når du er ute og spiser som turist, legg merke til prisen i menyen og pass på at den ikke har altfor stor avvik fra regningen etterpå.

Åååh - heldiggris! Du må prøve mouler (blåskjell) og fritter, det er liksom nasjonalretten. Og så er jo Belgia kjent for alle ølsortene sine, da - så drikk noen liter av det også.

Belgisk sjokolade er i en klasse for seg - ta med deg noen gavepakker hjem (du får adressen min senere). De har egne gavebutikker med bare sjokolade og konfekt. *sikle*

Vær klar over at det er lett å bli snytt når du er ute og spiser som turist, legg merke til prisen i menyen og pass på at den ikke har altfor stor avvik fra regningen etterpå.

Så verdensvant demses er, da? *impregnert*

Annonse

Danke, danke. Om jeg ikke får kjøpt noe med meg hjem, så skal jeg alltids klare å spise en del sjokkis mens jeg er der. Skal da tenke på deg når de smaker ekstra godt *s*

Brussel er stort sett ikke så mye annet enn arkitekturen, mye god mat pga av Eu- bryråkratiet, Maneken Piis og sjokolade. Egentlig en ganske kjedelig byråkratby var min erfaring, men mange veldig gode restauranter overalt.

Så jeg burde igrunnen kun dra dit for å kikke på bygningene mens jeg gomler i meg mat?

Og ha hotelsex da, god nok grunn alene =)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...