Cmoo Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Skal til Brussel på weekendtur. Hva gjør man og hvor gjør man det? Hva er verdt å få sett/kjøpt? Jeg hadde blitt superglad om noen kunne hjelpe =) 0 Siter
conan Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Brussel er stort sett ikke så mye annet enn arkitekturen, mye god mat pga av Eu- bryråkratiet, Maneken Piis og sjokolade. Egentlig en ganske kjedelig byråkratby var min erfaring, men mange veldig gode restauranter overalt. 0 Siter
nanna Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Åååh - heldiggris! Du må prøve mouler (blåskjell) og fritter, det er liksom nasjonalretten. Og så er jo Belgia kjent for alle ølsortene sine, da - så drikk noen liter av det også. Belgisk sjokolade er i en klasse for seg - ta med deg noen gavepakker hjem (du får adressen min senere). De har egne gavebutikker med bare sjokolade og konfekt. *sikle* Vær klar over at det er lett å bli snytt når du er ute og spiser som turist, legg merke til prisen i menyen og pass på at den ikke har altfor stor avvik fra regningen etterpå. 0 Siter
birdie Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Åååh - heldiggris! Du må prøve mouler (blåskjell) og fritter, det er liksom nasjonalretten. Og så er jo Belgia kjent for alle ølsortene sine, da - så drikk noen liter av det også. Belgisk sjokolade er i en klasse for seg - ta med deg noen gavepakker hjem (du får adressen min senere). De har egne gavebutikker med bare sjokolade og konfekt. *sikle* Vær klar over at det er lett å bli snytt når du er ute og spiser som turist, legg merke til prisen i menyen og pass på at den ikke har altfor stor avvik fra regningen etterpå. Så verdensvant demses er, da? *impregnert* 0 Siter
nanna Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Så verdensvant demses er, da? *impregnert* Det er masse du ikke vet om meg, beibi! 0 Siter
Cmoo Skrevet 1. november 2002 Forfatter Skrevet 1. november 2002 *fortsatt ikke misunnelig* En annen gang ingera, det vet du jo *smask* (K) 0 Siter
Cmoo Skrevet 1. november 2002 Forfatter Skrevet 1. november 2002 Åååh - heldiggris! Du må prøve mouler (blåskjell) og fritter, det er liksom nasjonalretten. Og så er jo Belgia kjent for alle ølsortene sine, da - så drikk noen liter av det også. Belgisk sjokolade er i en klasse for seg - ta med deg noen gavepakker hjem (du får adressen min senere). De har egne gavebutikker med bare sjokolade og konfekt. *sikle* Vær klar over at det er lett å bli snytt når du er ute og spiser som turist, legg merke til prisen i menyen og pass på at den ikke har altfor stor avvik fra regningen etterpå. Danke, danke. Om jeg ikke får kjøpt noe med meg hjem, så skal jeg alltids klare å spise en del sjokkis mens jeg er der. Skal da tenke på deg når de smaker ekstra godt *s* 0 Siter
Cmoo Skrevet 1. november 2002 Forfatter Skrevet 1. november 2002 Brussel er stort sett ikke så mye annet enn arkitekturen, mye god mat pga av Eu- bryråkratiet, Maneken Piis og sjokolade. Egentlig en ganske kjedelig byråkratby var min erfaring, men mange veldig gode restauranter overalt. Så jeg burde igrunnen kun dra dit for å kikke på bygningene mens jeg gomler i meg mat? Og ha hotelsex da, god nok grunn alene =) 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 ...en tur rundt i gamlebyen er å anbefale. Rådhusplassen et "must". M. 0 Siter
nanna Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Danke, danke. Om jeg ikke får kjøpt noe med meg hjem, så skal jeg alltids klare å spise en del sjokkis mens jeg er der. Skal da tenke på deg når de smaker ekstra godt *s* Tviler ikke. Hmpf. 0 Siter
conan Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Så jeg burde igrunnen kun dra dit for å kikke på bygningene mens jeg gomler i meg mat? Og ha hotelsex da, god nok grunn alene =) Svarte hotellet til forventningene, da? ;-) 0 Siter
Cmoo Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Svarte hotellet til forventningene, da? ;-) Har ikke vært der ennå, men har booket ett 5 *****, så det må bli bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.