Gå til innhold

Til frika...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare lyst å sende frekke og sure svar til folk for det er så sterke krefter som drar meg i alle retninger så jeg holder på å bli helt sprø. Og snille velmenende folk gjør meg så frustrert fordi det gjør det vanskeligere å bare gi faen i alt, og det vil jeg (tror jeg). På en måte skulle jeg ønske at alle bare sa til meg: "Ok, du får lov å bare gå til helvete, jeg er likeglad." Jeg er så jævlig sliten av å skuffe alle hele tiden. Jeg vil bare holde alle på avstand. Samtidig har jeg så innmari behov for å prate med dere, være venner med dere.. Men når jeg blir det så blir jeg bare frustrert fordi jeg føler krav og forventninger og blir stressa av det fordi jeg VET at jeg ikke er god nok likevel og en dag finner dere ut og da blir det bare sorgen. Jeg er ikke vant til at folk strekker ut en hånd (hvis det ikke er for å leie meg til en seng i nærheten da).

Når jeg leser det jeg skriver selv så skjønner jeg at jeg er fullstendig gal selvfølgelig. Men takk for at du bryr deg huufsa.. selv om det gjør meg innihelvete nervøs. Skjønner du ikke at jeg ikke er verdt det? (nei jeg fisker ikke!!!) Og unnskyld at jeg ikke bare kan gripe den utstrakte hånda med begge hender og smile pent og takknemlig. Jeg tør bare ikke.. Jeg er en snødame.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79847-til-frika/#findComment-417968
Del på andre sider

Jeg har bare lyst å sende frekke og sure svar til folk for det er så sterke krefter som drar meg i alle retninger så jeg holder på å bli helt sprø. Og snille velmenende folk gjør meg så frustrert fordi det gjør det vanskeligere å bare gi faen i alt, og det vil jeg (tror jeg). På en måte skulle jeg ønske at alle bare sa til meg: "Ok, du får lov å bare gå til helvete, jeg er likeglad." Jeg er så jævlig sliten av å skuffe alle hele tiden. Jeg vil bare holde alle på avstand. Samtidig har jeg så innmari behov for å prate med dere, være venner med dere.. Men når jeg blir det så blir jeg bare frustrert fordi jeg føler krav og forventninger og blir stressa av det fordi jeg VET at jeg ikke er god nok likevel og en dag finner dere ut og da blir det bare sorgen. Jeg er ikke vant til at folk strekker ut en hånd (hvis det ikke er for å leie meg til en seng i nærheten da).

Når jeg leser det jeg skriver selv så skjønner jeg at jeg er fullstendig gal selvfølgelig. Men takk for at du bryr deg huufsa.. selv om det gjør meg innihelvete nervøs. Skjønner du ikke at jeg ikke er verdt det? (nei jeg fisker ikke!!!) Og unnskyld at jeg ikke bare kan gripe den utstrakte hånda med begge hender og smile pent og takknemlig. Jeg tør bare ikke.. Jeg er en snødame.

Hei på deg!

Javel du er den største drittsekk jeg noen gang har lest om. kom deg vekk far forum!!!!!!!!!

Er det virkelig slike tilbakemeldinger du vil ha?

Det kan jeg ikke tenke meg.

Jeg får så vondt av deg når du skriver slik. Har mest lyst til å komme bort og gi deg er real god klem. Du har det ikke bra, såpass kan jeg lese, men stopp opp litt. Det er ikke farlig å vise den følsomme siden vi har, men iblant må vi bare be om hjelp (eller ta imot uten at vi har bedt om det)

Vi er mange her som føler det slik, men det er bare det at det er så vanskelig for oss(offer) og tro at noen i det hele tatt mener oppriktig at de vil hjelpe oss. Vi har jo hele tiden fått motbevist at vi ikke er dugelige til noen derfor er vi fritt vilt for de som ønsker og gjøre oss vondt.

Ta imot, innerst inne er det jo det vi vil.

Dersom noen bryr seg er det galt, men vi føler det er like galt dersom noen ikke bryr seg om oss. Livet er ikke lett

kos og lem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79847-til-frika/#findComment-417992
Del på andre sider

Hei på deg!

Javel du er den største drittsekk jeg noen gang har lest om. kom deg vekk far forum!!!!!!!!!

Er det virkelig slike tilbakemeldinger du vil ha?

Det kan jeg ikke tenke meg.

Jeg får så vondt av deg når du skriver slik. Har mest lyst til å komme bort og gi deg er real god klem. Du har det ikke bra, såpass kan jeg lese, men stopp opp litt. Det er ikke farlig å vise den følsomme siden vi har, men iblant må vi bare be om hjelp (eller ta imot uten at vi har bedt om det)

Vi er mange her som føler det slik, men det er bare det at det er så vanskelig for oss(offer) og tro at noen i det hele tatt mener oppriktig at de vil hjelpe oss. Vi har jo hele tiden fått motbevist at vi ikke er dugelige til noen derfor er vi fritt vilt for de som ønsker og gjøre oss vondt.

Ta imot, innerst inne er det jo det vi vil.

Dersom noen bryr seg er det galt, men vi føler det er like galt dersom noen ikke bryr seg om oss. Livet er ikke lett

kos og lem

Nei det er ikke lett. Takk for innlegget ditt også.. du har jo rett jeg vet jo det! Men jeg får det ikke helt inn i den tykke skallen min bare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79847-til-frika/#findComment-418011
Del på andre sider

Kjære frika !

Jeg forstår svaret ditt, og hvordan du har det. Du sier at du samtidig har behov for å være venner med oss, ..-det ER du allerede, frika. Ikke tvil på det!

De fleste av oss kjenner også følelsen av å ikke være "gode nok"... -og derfor vil jeg endre ordene 'krav' og 'forventninger'... -til HÅP! Her stiller ingen 'krav' til hverandre, for vi vet hvor vanskelig det er og oppfylle dem. Men vi kan HÅPE for hverandre, frika... være her for hverandre og dele både gleder og sorger...- seiere og tap...

Du er ikke gal, du har det jævli'... -og når jeg leser det du skriver, skjønner jeg at dette er din måte å overleve på.

Men du ER VERDIFULL, frika! Du har bare aldri fått bekreftelse på det fra de som burde gitt deg det! Og tro meg; dem er det noe alvorlig galt med! Men vi andre ser hvor verdifull du er! En dag håper jeg du opplever å se det selv... -for det er en ubeskrivelig god følelse.

Hånden er fortsatt utstrakt, frika... men det er ikke et krav... - bare et håp... og du behøver ikke ta den nå, men en gang det evt. passer for deg...

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79847-til-frika/#findComment-418196
Del på andre sider

Da er vi flere som er snødamer. Men denne snødama har våget å tatt noen hender som ikke skulle leie meg til nærmeste seng. Det tok noen år, men jeg skal love deg det var godt da det endelig skjedde. Så, det er håp for alle. La det stå til. All logikk tilsier at det bare kan gå bra. Jeg tror neppe huufsa vil skyve deg bort. Hun veit nok hvordan du har det også:) Du kan se på de som vil deg godt som stige - holdere. Du må klatre stigen selv, men du trenger ikke være redd for at den faller ned. For vi holder nemlig stigen, helt til du er på toppen.....!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79847-til-frika/#findComment-420281
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...