Gå til innhold

Liker ik designet til foruman


Gjest Set

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tussi18

Om sidene ble svarte med grå skrift, tror du det ville blitt bedre da. Det er jo en side for å hjelpe de som sliter og har det vanskelig, og da tviler jeg sterkt på at det vil hjelpe med mørke sider.

Skjønner noen hva jeg mener?

Greie nok fargene, men jeg må innrømme jeg er blitt litt lei av fargene. Kanskje en ide å skifte ut.

Men uansett hva slags farge d er på sidene (bare de ikke er mørke og triste) så spiller d ikke noen rolle. Siden og innholdet (i d hele tatt tilbudet) er d som teller.

Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sidene ble svarte med grå skrift, tror du det ville blitt bedre da. Det er jo en side for å hjelpe de som sliter og har det vanskelig, og da tviler jeg sterkt på at det vil hjelpe med mørke sider.

Skjønner noen hva jeg mener?

Greie nok fargene, men jeg må innrømme jeg er blitt litt lei av fargene. Kanskje en ide å skifte ut.

Men uansett hva slags farge d er på sidene (bare de ikke er mørke og triste) så spiller d ikke noen rolle. Siden og innholdet (i d hele tatt tilbudet) er d som teller.

Eller hva?

Skjønner hva du mener.

Samme for meg også koss farger dem har her.. bare dem ik er så lyse og skriker mot meg.. vil heller ha mørke farger. mer dystert lissom.

Happy happy happy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg tro at du er under innflytelse av ganske depressive tanker for øyeblikket, og at du ville valgt et annet fargesett enn som så hvis du hadde det litt bedre.

Men er enig med deg i at den rødfargen snart bør stå for fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, la meg slippe mørke og dystre farger her... Hva med litt duse, beroligende farger? Farger som er behagelige å se på, som ikke spretter ut av skjermen, liksom. Rødt er forresten en svært aggressiv farge, synes jeg. Og det er jo litt "kald" og upersonlig design på sidene, selv om selve designen er både stram og praktisk.

Jeg tror at farger har veldig mye å si på humøret, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg tro at du er under innflytelse av ganske depressive tanker for øyeblikket, og at du ville valgt et annet fargesett enn som så hvis du hadde det litt bedre.

Men er enig med deg i at den rødfargen snart bør stå for fall.

Absolutt ik sing.

Jeg digger svart og det mørke uansett. Har gjort det lenge jeg.

Lyset er bare dritt akkurat som lyse vonde farger.

Man får ik vondt i øya av å se ut i mørket. Eller å være i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.

Samme for meg også koss farger dem har her.. bare dem ik er så lyse og skriker mot meg.. vil heller ha mørke farger. mer dystert lissom.

Happy happy happy..

Hva med en mappe der det sto "velg farge", både på bakgrunn og skrift? Så kunne vi være web-farge-designere hver dag? Og velge etter humøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...