mymya Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Er så dritt lei,... orker ikke mer nå... Orker ikke jobben.. ingen ting.. og x-fostermora mi forstår ingen ting...spurte fint om hu kunne ha ungen ..(er dagmamma for barnebarna hennes) i EN enkel time.. men nei.. hu ville ha fri denna ukå .. eg må bare ner på dixi å snakka nå.. blir sprø .. uff... er bare dumt alt. . Koffor er livet så innnnnnviklet av og til.... "snufs".. sorry.. bare domt dette innlegget.. . 0 Siter
forbrenner Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Det er ikke et dumt innlegg,kjære deg.. jeg vet at livet er og blir helt **** *klemmer lenge* hilsen Ano 0 Siter
martine1365379969 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 vennen.. skjøner deg så inderleg godt! Håper du fekk kome deg ned tildixi å få ut litt!! det hjelp myskje for meg å gå til smi.. håper det vert betre snart!! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.