Gå til innhold

Sobril og dagsform?


Gjest snute

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Sobril ganske ofte.

I dag f.eks tok jeg en sobril fordi jeg var så nervøs inni meg. Når jeg er nervøs går det ut over spisingen. Vanligvis så blir jeg bare mindre nervøs og urolig sår jeg tar Sobril, men i dag har inntaket av mat vært veldig lite. Etter intak av Sobril ble jeg veldig sløv og følte meg nesten litt beruset. Det var en ekkel følelse, men har dette en sammenheng med Sobril eller er det bare tilfeldig? Er det lurt å ta Sobril på tom mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg har ikke hatt noen slik bivirkning av Sobril. Jeg har bare brukt 15mg da. Ble ikke sløv av dem. Det bare dempet uroen slik at jeg greide fungere.

Har ikke brukt fler enn en 15 piller totalt. Og det er over flere måneder. Tror de mister virkningen hvis du tar de ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

dette har nok en sammenheng med at du ble sløv ja, sobril er jo et beroligende middel. Du kan også fort bli avhengig av disse tablettene, så syns du bør være forsiktig. Kun bruk de e krisesituasjoner og når du absolutt trenger de. Det er det jeg gjør, det fungerer ganske greit da, bli ikke avhengig i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...