Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... vanskelig og si.

På den ene siden sliter jeg med å finne ut om tannpastaen som jeg kjøpte forrige uke egentlig er så godt som det sto bakpå varedeklarasjonen. Men jeg tenkte jo som så at det spiller jo ingen rolle for brødet var jo nystekt og folk så usedvanlig harmonisk ut. Men dette vet jo ikke jeg noe om - jeg var jo på stua da dette skjedde og man kan da ikke forlange at jeg skal gjøre meg opp meninger om kreti og pleti. Men det er nå greit. Solen skinner og jeg har forsåvidt ikke så mye mer å si om det - ja, hvis vi ser bort fra at den ikke gjør det nå da.

Men hva er det som er så vanskelig med det? Hvorfor insisterer hun alltid på å bruke gule gardiner når hun vet så inderelig godt at bussen kommer en gang i timen?

Ja, det kan man saktens spørre seg selv om. Jeg har spurt meg selv om det 3 ganger i løpet av kvelden, men fortsatt leter jeg etter nøklene. Naboen min, som forøvrig skal til syden i morgen, er enig med meg og vi er bekymret for hverandre. Jeg lurer på om han har husket solkrem som beskytter mot ultraviolette stråler på reisen?

Nei, det er ikke godt å si. Men kjeder meg gjør jeg ikke - overhode ikke. DET kan vi nå iallefall enes om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79931-zirine/#findComment-418007
Del på andre sider

Tja... vanskelig og si.

På den ene siden sliter jeg med å finne ut om tannpastaen som jeg kjøpte forrige uke egentlig er så godt som det sto bakpå varedeklarasjonen. Men jeg tenkte jo som så at det spiller jo ingen rolle for brødet var jo nystekt og folk så usedvanlig harmonisk ut. Men dette vet jo ikke jeg noe om - jeg var jo på stua da dette skjedde og man kan da ikke forlange at jeg skal gjøre meg opp meninger om kreti og pleti. Men det er nå greit. Solen skinner og jeg har forsåvidt ikke så mye mer å si om det - ja, hvis vi ser bort fra at den ikke gjør det nå da.

Men hva er det som er så vanskelig med det? Hvorfor insisterer hun alltid på å bruke gule gardiner når hun vet så inderelig godt at bussen kommer en gang i timen?

Ja, det kan man saktens spørre seg selv om. Jeg har spurt meg selv om det 3 ganger i løpet av kvelden, men fortsatt leter jeg etter nøklene. Naboen min, som forøvrig skal til syden i morgen, er enig med meg og vi er bekymret for hverandre. Jeg lurer på om han har husket solkrem som beskytter mot ultraviolette stråler på reisen?

Nei, det er ikke godt å si. Men kjeder meg gjør jeg ikke - overhode ikke. DET kan vi nå iallefall enes om.

Tror jeg sender avgårde et ilbud med en rødvinsleveranse til deg - du har fått litt for lite - av et eller annet ......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79931-zirine/#findComment-418015
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...