Gå til innhold

Hvorfor gjør de dette mot meg???


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

ARGH! Jeg blir snart littegrann fortvilet jeg!! Nå som pappa ikke vil leve mer om han ikke får se meg igjen...Så bare husker jeg han som var sykelig forelsket i meg.. For kanskje et år siden... Han sendte sikkert 20 meldinger hver dag.. Hadde han ikke penger på kortet, så tok han broren sin mobil og sendte fra den.. Og jeg ble SÅ lei...Ignorerte han.. Og da fikk jeg melding med "hvis du fortsetter med å ignorere meg, så tar jeg livet av meg!" Jeg svarte ikke.. Så litt etterpå kom en ny melding: "du svarer ikke nei...klokka 20.30 i kveld skjer det.....:-("

Argh..jeg ble så piss lei.. Dette var TRE måneder etter at jeg hadde mistet moren min! Så truet han med sånt! Går visst IKKE an å ta hensyn.. Men jeg trodde ikke på han, og ringte 20.40.. Ti minutter etter at han skulle ha tatt livet av seg.. Selvfølgelig..han levde han... Prøvde å vri på alt, at han skulle ikke ta livet av seg, det som skulle skje 20.30, det var at han skulle dedikere en sang på radioen til meg, det! Åh......særlig.. Så fortsatte han med alle meldingene, og sendte meg CD'er og Vinyler i posten av bandet hans,..cd'er og vinyler jeg IKKE ville ha... Så siden det ikke funka med meg, og jeg bare ble sint og ble mere og mere krass kjerring mot han, så begynte han å klenge seg på vennene mine istedet, for å snakke om meg..med dem.. Veldig morsomt.. Og han løy masse for å få sympati.. Påstod han hadde ligget på sykehuset med brukket fot, fordi han tasset rundt i byen i regnet på natten, fordi jeg ikke ville slippe han inn og prate "face to face".. Men jeg vil ikke være alene sammen med en gutt jeg! Særlig ikke HAN, for han tålte jeg ikke trynet på lenger, men jeg omgås ikke gutter alene hjemme uansett!! Men neida.. da hadde han liksom brukket foten og lå på sykehus.. Så fant jeg ut senere at han bare hadde vært på legevakta fordi han hadde forstuet foten!!

Jaja..Uansett.. Han brøyt sammen og broren fikk han til psykolog.. Så da gikk det visst bedre.. Bortsett fra at da fikk han vennene hans til å ringe meg å kalle meg hore og sånt..

Hva ER det med slike folk?

Hvorfor kan ikke jeg få bestemme selv hvem jeg vil omgås, uten at jeg skal være "skyldig" i at de tar livet sitt?

ÅÅ.......*oppgitt*

Verste er at jeg har blitt så kynisk nå, at jeg eier ikke sympati igjen for dem.. Nesten så jeg gir faen i om de tar livet av seg eller ikke.. Og da føler jeg meg bare OND......hjelpppppppppppppp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke ond selv om du setter grenser. Det finnes uendelig med dumme og slitsomme folk i verden, og hvis du begynner å gi etter for den slags psykisk press, tror jeg du får store problemer. Ikke la dem gi deg dårlig samvittighet med sitt psykologiske spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...