anette_86 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 jeg har prøvd lenge å gå ned i vekt, men uansett ser det bare ut som at vekta bare stiger. jeg er ei jente, er 158 høy og veier ca 65 kg. jeg er litt overvektig. jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min, og jeg syntes det er på tide å bli det. jeg har prøvd ganske mye, jeg har trent håndball i ca 6 år, men vekta gikk ikke ned for det.men nå har jeg sluttet, jeg har også prøvd slanketabeletter som krom og melaslim, men syntes ikke det hjalp noe. jeg har vært ute av trening i ca 6mnd, nå. jeg har akkurat begynt på treningsstudio, for å prøve og komme i god form, og ned i vekt.men kostholde mitt er sikkert ikke det beste. jeg har ofte en tendens til å kjedespise. og jeg føler at jeg er sykelig opptatt av mat. når jeg bestemmer meg for å gjøre om kostholdet, ikke spise godterier og spise sunnere, så er alt jeg tenker på er mat. til slutt klarer jeg ikke mere å spiser et eller annt, men det pleier som regel å være brødskiver. jeg spør om råd fra dere, hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79961-vil-g%C3%A5-ned-i-vekt-men-det-er-s%C3%A5-vanskelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tini1959 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hei! Først: Poenget er at du spiser ofte, men ikke mye. Ofte fordi det øker forbrenningen. Lite, fordi du skal forbrenne MER enn du putter i deg. Spis frokost - 1 skive med det du har lyst på. Knekkebrød er bra Spis lunsj - 1 skive med det du har lyst på.Knekkebrød er fremdeles bra Spis middag - det du har lyst på, men server det på en frokosttallerken. Da ser det mye ut, men det er er passe! Spis kvelds - 1 skive med det du har lyst på. --- Eventuelle (maks 2) mellommåltider: knekkebrød med gulost uten smør eller melon eller eple. Ikke spis MacDonald'smat, pommesfrites eller andre ting du VET ikke er smart. Men ha gjerne syltetøy eller peanutsmør på skiva. Lov å drikke: Vann, Te. Kaffe. MYE VANN! Ikke drikk cola eller spis potetgull og snop. Skal du ha i deg noe snop, kjøp tyggegummi uten sukker, eller DENT. (Dent inneholder ikke sukkererstatning som du blir sulten av). ---> Og det viktigste!!! Dersom du sprekker en dag, er det ingen sprekk. Det er først en sprekk når du har SERIEsprekker. Eksempel: 1 sjokolade på lørdag er greit, dersom du vet at det da bare tar litt lenger tid før du når vekten du ønsker deg. Det er IKKE greit, dersom du tar en sjokolade på søndag også LYKKE TIL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79961-vil-g%C3%A5-ned-i-vekt-men-det-er-s%C3%A5-vanskelig/#findComment-424028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.