Gå til innhold

så det så nå ferdig


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...

dersom du ikke synes han/hun hjelper deg, kan du kanskje bytte psyk. Jeg gikk også hos en som ikke skjønte meg. Ble bare tull og vi skjønte ikke hverandre. Sa dette til fast legen, og da fikk jeg ny psyk, som er helt utrolig:)

Lykke til...

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

hva har han gjort nå da, lille koseklumpen din..

han skal gi meg terapi uten å gidde utrede for å finne en diagnose slik at jeg ikke skal ha en klukkende peiling på hva som er gæli med meg. så jeg har kommet frem til at han nok bare liker å snakke med meg og synes det er bra for alle å ha en psyker å prate med, så det er ikke noe gæli med meg i det hele tatt. og eneste grunnen fontex virket så bra, var placebo-effekten, for nå er jeg bare forbanna og sint.

jeg synes seriøst folk bør drite i å alltid ha meg til psyk.er, når de finner ut det ikke er noe gæernt med meg likevel. fra jeg var 10 år gammel har de holdt på! men har jeg fått vite at det er noe galt med meg? NEI. så hvorfor i klukkende bamsemums skal jeg få behandling?

de får meg til å tro at noe er gæli med meg, når det ikke er det!! EN SKAM

pissed off.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

han skal gi meg terapi uten å gidde utrede for å finne en diagnose slik at jeg ikke skal ha en klukkende peiling på hva som er gæli med meg. så jeg har kommet frem til at han nok bare liker å snakke med meg og synes det er bra for alle å ha en psyker å prate med, så det er ikke noe gæli med meg i det hele tatt. og eneste grunnen fontex virket så bra, var placebo-effekten, for nå er jeg bare forbanna og sint.

jeg synes seriøst folk bør drite i å alltid ha meg til psyk.er, når de finner ut det ikke er noe gæernt med meg likevel. fra jeg var 10 år gammel har de holdt på! men har jeg fått vite at det er noe galt med meg? NEI. så hvorfor i klukkende bamsemums skal jeg få behandling?

de får meg til å tro at noe er gæli med meg, når det ikke er det!! EN SKAM

pissed off.....

: )

du er nå ufrivillig morsom også da..

du vet... du gjør som du vil.. du vet best hva du trenger. bare ikke vær altfor impulsiv nå da.. tenk over det to ganger..

hehe.. det trenger jeg å gjøre ofte ihvertfall.. ( er vi litt ustabile kanskje...?????)

( og vet du hva jeg mener om ekle, egoistiske fedre????....)

( åja.. jeg ringte min far i dag og sa jeg hadde utsatt eksamen.. sånn for å provosere bare.. var ute etter en fight.. så sa han bare at det kanskje var det beste..??? åh! jeg ble så skuffa! jeg hadde t.o.m snakket med psyken om hvordan jeg skulle ta innersvingen på han far.. grr altså..)

( enkelte fedre mangler noe viktig oppi topplokket. særlig når de ikke støtter barna sine 100 % og respekterer dem, og vil dem godt, på barnas premisser.. aghh ughhh, liksom fedre klarer vi oss best uten!!)

Nei. nå ble jeg foorbanna altså.

ahh. og det er sånn gjørme i hodet i dag.. har du gjørme i hodet?

klems til søta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...