Gå til innhold

ER DET VONDT Å FRYSE VEKK VORTER?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Vet ikke men

Ny metode nå med tape.

Også podopyllium 20% pensles nøyaktig på og vaskes av etter 2 timer. Spør på apoteket. Snodig sak, muligens setter det i gang kroppens eget immunsystem, da vorta ved siden av også forsvinner ofte, selv om den ikke er penslet.

Kjønnsvorter er nok unntatt, de må legen ta seg av tror jeg.

Jeg har fått frøsse vortene mine 2 ganger, men de er enda her... :( så det er ikke SÅ virkende....

Men som svar på spm ditt.. jeg har prøvd den svake og den sterke frysingen. Den svake var bare som en kiling, men den sterke svei. Men det er ikke noe å være redd for. Jeg skal fryse dem for 3. gang nå og gruer meg ikke!

dessutn er legene ganske flinke til å forklare, og svir det for mye, stopper de. Det er egentlig ganske artig å se vorta bli hard som is og IIISKALD.. he-he.. sterke saker de legene leker med..

Et annet råd mot vorter er da å bruke plaster på de hele tiden, og en gang i uken bruke en pimpstein(fås kjøpt på apoteket) for å file dem. Denne prosessen kan hvist vare noen mnd, men etter forsøk var den hvist mer virkende enn det å fryse. Prøv!

Jeg har begynt med det.

Men det er da veldig viktig at du tar på nytt plaster så fort et annet detter av. Det handler omm å "kvele" vorta,

Håper jeg kunne være til hjelp!

Vorter er noe djevelskap! De forsvinner som oftest av seg selv, men så er det jo spredningen.....

Vet ikke men

Ny metode nå med tape.

Også podopyllium 20% pensles nøyaktig på og vaskes av etter 2 timer. Spør på apoteket. Snodig sak, muligens setter det i gang kroppens eget immunsystem, da vorta ved siden av også forsvinner ofte, selv om den ikke er penslet.

Kjønnsvorter er nok unntatt, de må legen ta seg av tror jeg.

Brukte kniv og skar av den tykkeste huden rundt vorta , så gikk den vekk helt av seg selv i løpet av 1 uke eller 2

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...