Gå til innhold

er så sliten...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Er så sliten av å ha det sånn som jeg har det...Det eneste som svirrer rundt i hodet mitt for tiden er kalorier, vekt, mat, hvordan komme meg fortest og mest ned i vekt og hvordan jeg skal lure de rundt meg. Kutter meg altfor mye for tiden også....innerst inne skulle jeg ønske noen så meg....

Unnskyld for et rotete klagete innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*holder leeenge rundt knøttet*

Kjære deg,ikke unnskyld deg..forumet er til for å brukes..

tenker på deg,vennen.

klemmer i massevis fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*holder leeenge rundt knøttet*

Kjære deg,ikke unnskyld deg..forumet er til for å brukes..

tenker på deg,vennen.

klemmer i massevis fra Ano

Hei vennen..

Bruk forumet til å få ut det som plager deg.. men er det ingen du kan prate med? som kan hjelpe deg.. hvis du sier hvordan du egentlig har det?

*mange klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen..

Bruk forumet til å få ut det som plager deg.. men er det ingen du kan prate med? som kan hjelpe deg.. hvis du sier hvordan du egentlig har det?

*mange klemmer*

Vil liksom ikke plage noen....på den ene siden vil jeg ha noen å snakke med,men på den andre siden skremmer det meg så mue at jeg egentlig bare vil være i fred....hvis du skjønner??

Er så redd noen skal ta fra meg kontrollen igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil liksom ikke plage noen....på den ene siden vil jeg ha noen å snakke med,men på den andre siden skremmer det meg så mue at jeg egentlig bare vil være i fred....hvis du skjønner??

Er så redd noen skal ta fra meg kontrollen igjen....

men jeg tror du trenger noen å prate med..du fortjener det,du betyr sååå mye,vennen!

Vet det ikke er lett å ta inn over seg disse ordene,men jeg mener det virkelig..

Er på ranglere eller msn om du vil prate..eller mail/send sms.Om du vil da...bryr meg..

*klemmer leeenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg tror du trenger noen å prate med..du fortjener det,du betyr sååå mye,vennen!

Vet det ikke er lett å ta inn over seg disse ordene,men jeg mener det virkelig..

Er på ranglere eller msn om du vil prate..eller mail/send sms.Om du vil da...bryr meg..

*klemmer leeenge*

er på MSN nå....mail adressen er: [email protected]

glad i deg, vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...