Gå til innhold

uææ! gjørme i hodet!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Noen som vet om en kur...

Jeg føler meg vill og galen og totalt ør og svimmel og sprengt i huet, for ja, det sprenger. og det bølger, og jeg mister følelsen både her og der.

jeg er i alldeles upåvirket tilstand altså, ikke i bakrus eller noe. men jeg tror jeg trenger noen alkoholenheter nå før hjernemassen tyter ut øra på meg.

Føler meg som en stor mega dott.

og sist dem sjekka hadde jeg ikke svulst på hjernen, så jeg er sikkert frisk fysisk. så jeg tuller vel bare litt igjen jeg da.

like før jeg ser rare ting som ikke er ekte føles det ut som.

er plutselig redd for gollum og orker og ballroger......

og slanger!!

føler for å skravle med noen bare for å holde meg til virkerligheten, men ehh... ingen vil skravle med meg..( eller er opptatt med voksen-aktiviteter og jeg vil helst ikke avbryte... eller det vil jeg gjerne..... men tror ikke det er lurt....)

rister febrilsk på hodet for å få ut proppen, men den går ikke bort.

Til å le av. nå er jeg sånn rar i skolten som jeg var tidligere. helt fjernt fra livet liksom.. uæææuææ.

men kanskje jeg bare drømmer?

hehe..kanskje jeg får besøk i natt? av alle de jeg ikke har sett på lenge etter at de satte meg på rosa piller. kanskje jeg skal finne noen nye koordinater og sette seil mot sør??

bare tull på meg.. skru meg på `a, vil dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de rosa pillene virker?

Kanskje det er bra at du ikke får "besøk" av alle dem du ikke har sett på lenge?

Og du er ikke noen dott! Du er ei flott jente!

Men du går kanskje for mye alene? Du sier jo at du gjerne skulle ha noen å prate med.

Jeg er også alene i kveld, men jeg nyyter det! Godt at det er stille her! Har omkalfatra bilder på veggen i stua. Har slått av TV'n og tent masse stearinlys. Har fyr i ovnen.

Dumt du ikke kan stikke innom en tur.Men det er lov til å sende en mail!

Men kanskje sover du, mens jeg skriver dette. Jeg er nemlig NATTUGLE.

Sender deg en godnattklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan høres ut som et angstanfall dette....tror ikke det kommer noen å besøker deg, men man blir ofte redd for det under angstanfall.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...