Solsikke Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 God morgen til deg:) Og takk for i går, ehhh natt må jeg vel si *ler* Hvordan er formen? Ble det noe hodepine? Vi tastes Klem:) 0 Siter
Female Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Hehe, takk det samma.*s* Hue er bra det...:-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 Hehe, takk det samma.*s* Hue er bra det...:-) Så flott da:) Nå har vi vært ute å aka og leka med hunden. Fant ut at hunden kunne dra kjelken opp bakkene så slapp minstejenta det:D Sambo står på kjøkkenet og gjør de siste forberedelsene til ribbemiddagen *nam* Gleder meg*s* 0 Siter
Female Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Så flott da:) Nå har vi vært ute å aka og leka med hunden. Fant ut at hunden kunne dra kjelken opp bakkene så slapp minstejenta det:D Sambo står på kjøkkenet og gjør de siste forberedelsene til ribbemiddagen *nam* Gleder meg*s* Aka,..hmm, har ikke snø til det vi.. Men det er da kaldt nok lell. Hadde ned til -13° i natt.. Nå er det "bare" -6°.. *brrr* Ribbe...øøhh...er ikke no spess glad i det jeg..men go' middag til deg.:-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 Aka,..hmm, har ikke snø til det vi.. Men det er da kaldt nok lell. Hadde ned til -13° i natt.. Nå er det "bare" -6°.. *brrr* Ribbe...øøhh...er ikke no spess glad i det jeg..men go' middag til deg.:-) Her var det så vidt minusgrader, så det var kjempe flott ute i skogen. Ikke så alt for mye folk heller:) Middagen var nydelig,etter den dro vi på besøk. Ikke lenge siden vi kom hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.