Gå til innhold

Forskjell!

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en ungdomsjente som har et stort problem. Det er stor forskjell på puppene mine! Jeg har lest i flere blader at dette ikke er så uvanlig i puberteten og at det vil gjevne seg ut etter en stund. Men problemet er at dette har foregått i et år! Jeg er alvorli redd det er noe veldig feil med meg! Jeg tør ikke snakke med noen om dette, så ver så snill å svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80118-forskjell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonymidagjeg

Hei!

Dette er ikke så uvanlig, du er ikke alene om å ha forskjell i størrelsen på puppene.

"Jeg har lest i flere blader at dette ikke er så uvanlig i puberteten og at det vil gjevne seg ut etter en stund."

Det fikk jeg også høre da jeg var yngre, men det stemte ikke på meg. Kanskje på noen, men jeg har hatt forskjell hele tiden. Etter svangerskap og amming er det blitt enda mer forskjell, derfor venter jeg nå på operasjon.

"Men problemet er at dette har foregått i et år! Jeg er alvorli redd det er noe veldig feil med meg! "

Det er ingenting feil med deg, det er som sagt nokså vanlig og ikke noe å engste seg for. Men dersom du plages veldig _er_ det mulig å få dekket en operasjon, det må du ta opp med fastlegen din som kan sende henvisning til et sykehus som utfører plastiske operasjoner. De vil så vurdere om det er noe som kan dekkes eller ikke. Det er mulig du må vente hvis du er veldig ung, for det _kan_ jo forandre seg og jevne seg ut selv.

Jeg vet ikke om jeg får dette dekket, venter på svar i disse dager...hvis ikke må jeg betale selv, og det er dyrt. Billigste jeg har sett er 23-24000 kroner, og så helt opp i 30000.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80118-forskjell/#findComment-425968
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...