Gå til innhold

hudfølesesesutfalll

Anbefalte innlegg

Gjest funksjonshemmet.

Siden jeg har en gammel ryggnargskade er jeg ganskje ops på hva som skjer med kroppen min.. Plutselig har jeg oppdagenet at hudføleslesen som allerede er nesatt har blitt borte fra framsiden av den ene leggen. Det plager meg ikke men jeg lurer på hva som egentlig skjer. Bør jeg oppsøke lege siden tilstanden har forandret seg? Har opplevd før at ting kommer og går litt men føler nå at musklekraften er litt dårligere enn før. Tror ikke at det er så mye å få gjort men skal jeg ringe sykehuset eller ta kontakt med fastlegen. Føler meg litt hysterisk da men er redd for syrings. Har en lav inkomplet skade.men det må jo være en grunn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80167-hudf%C3%B8lesesesutfalll/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Synes du skal ta kontakt med fastlegen din, jeg og be om en henvisning til MR eller nevrolog. MR vil kunne avkrefte eller bekrefte mistanken om syrings. Vi som er ryggmargsskadde bør ta alle forandringer i utfall alvorlig, enten skaden er inkomplett eller ikke. Lykke til!

Gjest funksjonshemmet
  Funkis skrev (På 14.11.2002 den 16.56):

Hei!

Synes du skal ta kontakt med fastlegen din, jeg og be om en henvisning til MR eller nevrolog. MR vil kunne avkrefte eller bekrefte mistanken om syrings. Vi som er ryggmargsskadde bør ta alle forandringer i utfall alvorlig, enten skaden er inkomplett eller ikke. Lykke til!

Ringer på Sunnaas jeg. Fastlegen min er ikke god.

Takk

Gjest funksjonshemmet
  Funkis skrev (På 15.11.2002 den 18.27):

Lykke til!

Har du forresten sett artikkelen vedr. syrings i Patetra nummer 2-2002? Den kan gi litt informasjon.Ja, for du er vel medlem i LARS?

Jada, jeg er medlem og jeg har lest artikkelen men jeg tenkte ikke på syrings i det hele tatt når det gjaldt dette. Dette skjer ikke meg osv :) men jeg skal sjekke.

Jeg tenkte egentlig at jeg bare var utslitt pga dårlig muskelkapasitet og at det går skremmende fort nedover.

• 2 måneder senere...
Gjest funksjonshemmet
  Funkis skrev (På 14.11.2002 den 16.56):

Hei!

Nå har fastlegen endelig sendt henvisning til nevrolog, det tok 2 mnd. Han synes nemlig ingen ting haster. Og så har jeg fått brev i dag at det er 4 mnd ventetid på nevrologen!

Jeg synes det er altfor lenge å vente, har du noe forslag hvor jeg kan henvende meg for å få litt fortgang i det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...