Gå til innhold

svar, gutter-sexlyst


safanja

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting. Liker gutter best at det er dem som tar initiativet til sex, eller er det greit at jentene gjør det. Jeg var nemlig sammen med en fyr for en stund siden. Jeg hadde lyst på sex ofte og tok mye initiativet, men da hadde han sjelden lyst. Da jeg etter en stund ikke gadd å mase mer, da var han kåtere enn noen gang, nå var det han som alltid hadde lyst. ( har ny type nå, bedre med han ).Hva mener dere gutter? Vil dere helst at det skal være opp til dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes det er kjempefint at jenta tar initiativet.

Jeg blir lei av å hele tiden være den som må ta initiativet til sex, mens jenta bare ligger der og venter på at noe skal skje. Jeg blir i hvertfall veldig opphisset når jenta tar initiativet og er litt "aktiv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med "sexman". I det faktum at jenta er initiativtaker ligger det implisitt en bekreftelse på at hun finner deg tiltrekkende. At menn kan foretrekke kvinner som bare ligger og "tar imot" er for meg helt uforståelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spenning,

Jeg ønsker at jenta også viser at hun har lyst på sex, jeg synes det er sex-drepende hvis bare jeg skal vise initativ hele tiden.

Helt enig med mrxx, sitat:

*Jeg ønsker at jenta også viser at hun har lyst på sex, jeg synes det er sex-drepende hvis bare jeg

skal vise initativ hele tiden. *

Finnes ikke noe bedre enn når dama tar initiatvet , uansett hvor vi er:-)))

Ellers får gutta bare høre at de er kåte hele tiden...

Del på byrden å be til kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med "sexman". I det faktum at jenta er initiativtaker ligger det implisitt en bekreftelse på at hun finner deg tiltrekkende. At menn kan foretrekke kvinner som bare ligger og "tar imot" er for meg helt uforståelig

Det var akkurat det jeg mente ripcord.. Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg ønsker at jenta også viser at hun har lyst på sex, jeg synes det er sex-drepende hvis bare jeg skal vise initativ hele tiden.

Slik føler mange gutter det, alltid å måtte ta initiativ, uansett. Det blir litt ensformig. Gutter har også trang til å få bekreftelse på at de er attråverdige, at de er noe å streve etter.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med 2 jenter som ikke visste tegn til å ta initiativ og noe så kjedelig.Greit nok med en gang jeg tok initiativ var de jo med. Snakke med den siste om dette og da ble de mye bedre. Elsker at jenter tar initiativ. Også når det gjelder sjekking på byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har vært sammen med 2 jenter som ikke visste tegn til å ta initiativ og noe så kjedelig.Greit nok med en gang jeg tok initiativ var de jo med. Snakke med den siste om dette og da ble de mye bedre. Elsker at jenter tar initiativ. Også når det gjelder sjekking på byen

Jenter er ofte utrygge på hvor seksuelt aktive de skal være. De tror det lett kan oppstå misforståelser, noe i retning av at de er lette på tråden og frekke, og at guttene av den grunnen vil trekke seg unna. Først når de blir trygge i forholdet vil de våge å presentere sin egen seksualitet.

Skjønt, en god del kvinner fortsetter å være passive. De må vekkes, omtrent som Tornerose, hun som sov i 100 hundre, inntil prinsen kom ridende på sin hvite hest og forløste henne.

Kanskje det har noe å gjøre med at guttens aktivitet fritar jenta for skam- og skyldfølelser rundt seksualiteten. Når han kjører i gang spillet har hun på et vis ikke ansvaret for det, hun er forført, og da kan hun lettere leve med sin eventuelle dårlige samvittighet.

Andre ganger er gutter så kåte at dse ikke gi jenta sjanse til å vise sin aktivitet. Hun blir rett og slett overrent av hans utfoldelsestrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...