Solsikke Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Over hele linja? mandag hele året... var det ikke sånn den fortsatte? 0 Siter
tonie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 mandag hele året... var det ikke sånn den fortsatte? Ja, og det ER ingenting å le av, så tørk bort det gliset ditt! 0 Siter
Solsikke Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Ja, og det ER ingenting å le av, så tørk bort det gliset ditt! *lol* jeg ler rott jeg:D Bestiller foresten Oslo bilett nå jeg. Er du på msn? 0 Siter
Solsikke Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 *lol* jeg ler rott jeg:D Bestiller foresten Oslo bilett nå jeg. Er du på msn? mente selvsagt rått:) 0 Siter
naiv Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Over hele linja? Mandag hele året... Ingen ting å le av....men jeg kan ikke la være ....Splitte piiiiiiiiine....splitte pine :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.