Gå til innhold

Flybiletter bestilt til Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kult.

hva måtte du betale?

så forresten lenger nede at du skal på danskebåten... men.. du får da ikke den prisen med utreise fredag? skal du reise ut lørdag er du ikke i oslo før mandag morgen... eller blir det ikke no'n køben-tur..?

måtte betale 1969 kroner tur/retur og Color line er de eneste som har avtale med flyselskapene så jeg får ikke noen rabatt uansett.

København turen vet jeg ikke noe om før i morgen. Bookingen på nett virket ikke hos dfds.

måtte betale 1969 kroner tur/retur og Color line er de eneste som har avtale med flyselskapene så jeg får ikke noen rabatt uansett.

København turen vet jeg ikke noe om før i morgen. Bookingen på nett virket ikke hos dfds.

tja.. ikke så ille pris det.

god tur! :-)

Annonse

Så flott!:o)

Tenk om vi kunne samlet sammen en gjeng dol-skravle-kjerringer den helga, da! (uansett kjønn! *blunke*)

Jeg kunne iallefall trengt et par timer uten annet fore enn å bare være "kjerring på by'n"!

See you?

:o)

Hehehe, ja det hadde vært kjempe morsomt:)

Et minitreff på dagtid enten fredag eller søndag hadde vært noe det. Jeg kommer til Gardemoen 1210 og drar med danskebåten kl 1700. Er tilbake på søndag kl 0900.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...