Gå til innhold

Hårfjerning som VIRKELIG funker!!!

Anbefalte innlegg

Gjest dizzydizzy

Hurra!

Alle dere som sliter med uønsket hårvekst; Prøv diodelaseren Lightsheer!

Det er riktig nok dyrt,men verdt hvert et øre!

Har hatt to slike behandlinger til nå,regner med i hvertfall 3-4 til, men merker en SUPER forbedring på ei bikinilinje som mildt sagt er/var kommet rimelig ute av kontroll.

Nå gruer jeg meg ikke til sommeren lenger,-for første gang på 10 år!

Til sommeren skal jeg også være med på stranda å sole meg og bade,- UTEN en stor stygg "boxer" på...

Ingen røde prikker,kviser og byller etter barbering,-ingen flere arr! Ingen voks. Ingen epilatorer.

Nå er det bare å gå i dvale til sommerern kommer!

Måtte bare få ut min begeistring.

Ser at det er mange her inne som sliter med dette problemet.-Bli kvitt det!

Igjen;Hurra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80304-h%C3%A5rfjerning-som-virkelig-funker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dizzydizzy

Hvordan funker dette, er det vondt? Tar du på hele beina eller bare bikinilinjen? Jeg har veldig lyst til å prøve dette, men det er jo litt dyrt. Hvis det virker og er varig så er det jo vært prisen.

Jeg får utført dette på Senter for estetisk laserkirurgi. Gå inn på www.estetisklaserkirurgi.no å les mer om det der.

Jeg tar bikinilinja.Men som sagt er den helt ute av kontroll,så det blir litt nedover lårene også selvfølgelig.

Skal innrømme at det gjør en smule vondt, men det er virkelig verdt det,for smerten er borte med en gang og ikke minst fordi jeg ser at det funker.

Jeg tar behandling med tre mnd mellomrom. Hver behandling tar kanskje 15-20 min. Prisen er stiv; 1500 kr hver gang.

Men hvem tenker på det når mitt største handicap rett og slett blir borte? For det er faktisk et handicap...

Plages du av dette anbefaler jeg det på det sterkeste!

Bare spør mer hvis det noe du lurer på ang. dette :)

Gjest cinderella

En annen metode - nesten gratis, men funker garantert den også:

Smør inn leggene med flytende parafin. Bruk helst lang opptenningsfyrstikk så ikke du skal brenne deg på fingrene.

Fyr opp og du er garantert hårløs en god stund fremover.

Har du prøvd selv?

Anbefaler du det?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er heldigvis ikke opp til meg:-)

Hva ønsker du å snikreklamere for da?

Mvh

Jeg har finni opp et pissoar for damer. Med føner ! Helt nytt. Men salget går litt tregt. Det gir et helt nytt aspekt til uttrykket "lufte puddelen" :-)

Annonse

At sauer er ålrighte dyr - sånn egentlig?

Nei, forresten ....

Sauer er ålrigthe dyr de - det er sauebonden det som oftest er problemer med...

At sauen går fritt rundt og skaper problemer for både meg og ulven kan vi jo ikke legge skylden for sauen selv for.

Men sauebonden derimot.....!

Mvh

Jeg har finni opp et pissoar for damer. Med føner ! Helt nytt. Men salget går litt tregt. Det gir et helt nytt aspekt til uttrykket "lufte puddelen" :-)

Hvis det i tillegg kan medbringes i håndvesken, så er jeg helt sikker på at du har en "slager"!

Stå på og markedsfør den til alle som ikke barberer seg fullt og helt:-)

Mvh

Ulv I Faarikaal

Hvis det i tillegg kan medbringes i håndvesken, så er jeg helt sikker på at du har en "slager"!

Stå på og markedsfør den til alle som ikke barberer seg fullt og helt:-)

Mvh

De barberte, aj-aj de hadde jeg glemt, da kan vi ha en sånn lang tunge som slikker av ? Nei da blir de bare sittende.

Jeg får utført dette på Senter for estetisk laserkirurgi. Gå inn på www.estetisklaserkirurgi.no å les mer om det der.

Jeg tar bikinilinja.Men som sagt er den helt ute av kontroll,så det blir litt nedover lårene også selvfølgelig.

Skal innrømme at det gjør en smule vondt, men det er virkelig verdt det,for smerten er borte med en gang og ikke minst fordi jeg ser at det funker.

Jeg tar behandling med tre mnd mellomrom. Hver behandling tar kanskje 15-20 min. Prisen er stiv; 1500 kr hver gang.

Men hvem tenker på det når mitt største handicap rett og slett blir borte? For det er faktisk et handicap...

Plages du av dette anbefaler jeg det på det sterkeste!

Bare spør mer hvis det noe du lurer på ang. dette :)

Hei!

Virker denne behandlingen på lyst hår også?

klem suppie

• 2 uker senere...
Gjest bellissimo

Hei! Sliter med samme problem som deg, og har vurdert sterkt å prøve laser. Problemet er jo at det er fryktelig dyrt... En ting jeg lurer på; må man la håret gro mellom hver behandling, eller kan man barbere seg? Jeg har kjæreste, og ønsker ikke å gå rundt hårete i et halvt år... Må man ha latt håret gro første gang man behandles?

Takknemlig for svar!

Gjest har også prøvd

Hei! Sliter med samme problem som deg, og har vurdert sterkt å prøve laser. Problemet er jo at det er fryktelig dyrt... En ting jeg lurer på; må man la håret gro mellom hver behandling, eller kan man barbere seg? Jeg har kjæreste, og ønsker ikke å gå rundt hårete i et halvt år... Må man ha latt håret gro første gang man behandles?

Takknemlig for svar!

Du blir faktisk barbert før de bruker laseren, så innimellom er det ihvertfall helt greit. Men ikke napp eller bruk voks.

Ja, det er dyrt. Men jeg fant ut at jeg bruker heller penger på dette enn på dyre klær og slikt, hvis jeg må velge. Sånne panserbikinier man må ha for å dekke seg til koster som regel også flesk. Neste sommer skal jeg ha en vanlig en !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...