Gjest for anledningen anonym Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Vet ikke helt om dette skal ligge på dette forumet da, men... - ligger også på Åpent Saken er den at jeg for et par mnd. siden ble overført til en jobb jeg egentlig ikke er kvalifisert for. Han som hadde jobben før har en 5 årig høyskoleutdannelse innenfor dette faget. Jeg har 3 år på Høyskole innenfor et annet fag. Jeg har aldri jobbet innen dette faget før. Prosjektet som ansatte meg var fullstendig inneforstått med mine manglende kvalifikasjoner, men tok sjansen. Jeg fikk en middelmådig opplæring, men med videre hjelp fra min forgjenger har det hanglet og gått. Nå har jeg derimot fått ny sjef, og det er da problemene startet. Han er nedlatende og kjeftende. Jeg gruer meg til å se ham, og er virkelig redd for at jeg kommer til å begynne å gråte neste gang han "setter i gang". Etter å ha snakket med ham i tlf. en gang i dag holdt jeg på å ta til tårene her på kontoret. Jeg hadde en lang gråteperiode i går kveld over dette. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føler jeg kunne trengt et par uker hjemme for å komme meg ovenpå psykisk, men vet ikke om det hadde hjulpet i det lange løp. Hvordan stiller legene seg til å skrive ut sykemeldinger i slike tilfeller? Noen som har erfaringer å dele med meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80385-utbrent-mistrivsel-p%C3%A5-jobben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tini1959 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg hadde en jobb som var helt feil for meg pga ny sjef. Etter noen måneder klarte jeg bare ikke dra til jobben lenger. Jeg ble fysisk syk av å tenke på at jeg måtte; ble uvel, svimmel og kvalm. Fikk til og med feber! Jeg sa opp, men hadde tre måneders oppsigelsestid. Legen sykemeldte meg på flekken for alle tre månedene. Som han sa; jeg hadde gjort det riktige valget. Han skulle ikke være medvirkende til flere dager med sykdom hos meg. Jeg vet ikke hvordan en lege forholder seg til å sykmelde deg - bare for at du skal holde ut litt lenger i noe du helt klart ikke bør utsette deg for. Jeg tror det er riktig at du tar konsekvensen av hvordan du har det 8 timer hver dag. Og da vil du nok få en leges velsignelse i oppsigelsestiden. Uansett ...Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/80385-utbrent-mistrivsel-p%C3%A5-jobben/#findComment-424009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.