Gå til innhold

Kvalm ved å ligge på rygg - ikke gravid

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk gravid med mine barn var jeg plaget i svangerskapet slik mange er med at jeg ble kvalm og svimmel hvis jeg lå lenge på ryggen. Det ga seg alltid når jeg la meg på siden. Jeg har forstått at dette er fordi en blodåre kommer i klem pga tyngden og man får for lite oksygen.

Etter siste fødsel ble jeg helt fin igjen, helt til nå for et par tre mnd siden. Nå er jeg blitt ganske plaget igjen. Våkner gjerne på natta av at jeg er kvalm, uggen og svimmel. Det gir seg med en gang jeg legger meg på siden.

Jeg er ikke gravid, og ikke overvektig. Riktignok har jeg gått opp en 4-5 kg i forhold til normalvekt, men jeg er 163 høy og veier 62 kg. Så lurer jeg bare på hva som kan være årsaken til dette, og eventuelt om andre har opplevd det.

Fortsetter under...

mellomgulvsbrokk ? Maveinnholdet som kommer opp av mellomgulvet når du ligger på rygg ?

Eller :

Ubalanse i bakterieinnholdet i mavesekken ? Her hjelper Vita Biosa / Vita Sana, de tilfører gode tarmbakterier, og du får kjøpt det på Helsekostbutikker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...