Gå til innhold

Valgte eg rett???

Anbefalte innlegg

Gjest LilleTilde

Klarte ikkje leva me at hu lilla jentå i magen min va blitt skapt på en så grusom måte...Ta henne bort sa min mor..Jeg var 15, fortvila og sa ikke imot.Jeg angrer,angrer,angrer...Min lille jente hadde vært to år nå! D e så utruli mange vanskelige valg me må ta etter vonde opplevelser. Hva mener dere om anmeldelse? Jeg er ikke sterk nok.Orker ikke tanken på å sitte å fortelle mine mørkeste hemmeligheter til vilt fremmede folk. Har netopp klart å fortelle masse til ei jente på 22...hun har hjulpe meg kjempemasse. Oppfordrer dere alle til å finne en person dere kan stole på som du kan fortelle ALT...selv om det er tøft, lover jeg at det hjelper

Alt godt fra Tilde

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80559-valgte-eg-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen vennen min.

Jeg kan ikke si at om du har valgt rett, men jeg vet at noen valg aldri blir riktige. Noen ganger må vi bare velge det som er minst smertefullt der og da.

Jeg håper vi får anledning til å prate mer en gang (og det får vi sikkert), for jeg tror vi har mye til felles...

Jeg er kjempeglad på dine vegne for at du har funnet et menneske du stoler på. Ingenting er mer verdifullt enn det. Men jeg håper likevel at du er klar over at det også innbærer ansvar, fra din side. Denne personen på 22 år er også bare et menneske.. Jeg sier "bare" i den forstand at vi alle har våre begrensninger, skjønner du hva jeg mener?

Jeg bryr meg veldig om dere begge to, en av dere kjenner jeg godt, den andre ønsker jeg å bli kjent med. Derfor kommer jeg til å tillate meg å være ærlig med dere begge to.

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80559-valgte-eg-rett/#findComment-423379
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...