nanna Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Åkæi, dah. Hvilken farve vil du ha? Jeg må bare gjøre ferdig det jeg holder på med nå - er ca halvveis. 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Åkæi, dah. Hvilken farve vil du ha? Jeg må bare gjøre ferdig det jeg holder på med nå - er ca halvveis. LOL! Det var ingen baktanker, altså! *fem fingre i halsen* Satt bare og skummet siden her, og så tenkte jeg at du kanskje ville blitt glad for en liten hilsen. MEN, når vi først er inne på saken ;o) - finnes det flere farger, altså? Trodde det bare var natur, jeg.. *finne frem katalogen* 0 Siter
nanna Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 LOL! Det var ingen baktanker, altså! *fem fingre i halsen* Satt bare og skummet siden her, og så tenkte jeg at du kanskje ville blitt glad for en liten hilsen. MEN, når vi først er inne på saken ;o) - finnes det flere farger, altså? Trodde det bare var natur, jeg.. *finne frem katalogen* Jeg _ble_ jo glad for hilsen, da Er bare så vant til at det smiskes kun når man ønsker å oppnå noe. :-/ Men i og med at jeg ikke kan garantere når det blir ferdig, så ikke _avslå_ andre tilbud dersom det skulle dukke opp noe. Hehe - du ble så overrasket at du glemte å forandre overskriften! DET har jeg ikke sett før! 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Jeg _ble_ jo glad for hilsen, da Er bare så vant til at det smiskes kun når man ønsker å oppnå noe. :-/ Men i og med at jeg ikke kan garantere når det blir ferdig, så ikke _avslå_ andre tilbud dersom det skulle dukke opp noe. Hehe - du ble så overrasket at du glemte å forandre overskriften! DET har jeg ikke sett før! (det er andre gangen jeg gjør det.. *gremmes*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.