Gå til innhold

Ensom, men ikke alene..

Anbefalte innlegg

Jeg er på institusjon, og det er alltid masse mennesker rundt meg, men hvorfor får jeg denne ensomme følelsen når jeg ikke er alene? Psykologen er kjempe grei, men vil hun meg egentlig godt? Hva om hun er en av de "Slemme"? Har det ikke godt for tiden, men har funnet en dame her som jeg prater med, og som jeg stoler på. Nei, dette ble bare tull.... Hvordan kommer man seg ut av dette svarte hullet? Jeg tenker fælt på dere som er her inne, leser innlegg her daglig, og vil dere godt. Dere fortjener kun det beste, HUSK DET!!

Dere har min fulle støtte, selv om jeg ikke skriver så mye her inne!

Ha en god kveld! Og ta vare på dere selv!

Mange klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80629-ensom-men-ikke-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

martine1365379969

føler du at du ikkje fortjen å ha det godt?? For det er nettopp det du forten!! Førtse skritt er å våga å stole på andre. eg veit det er tøft.. og eg kjenner til ensomheten sjølv om andre er der.. men, er du redd dei skal 'ta deg'? eller er dey berre ein kjensle du har?? Våger du seie det til psykologen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80629-ensom-men-ikke-alene/#findComment-424552
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...