Gå til innhold

trist i kveld....

Anbefalte innlegg

er fryktelig sliten i kveld, ferie i storbyen kan ta knekken på hvem som helst...

holder på å få tilbakefall av psykdommen min og er nødt til å roe helt ned, ikke stresse eller presse meg selv på noe... spare meg selv for inntrykk (ikke akkurat lett i oslo da, men men...)

men nå er jeg trist, har lyst til å grine, men maska sitter som klistret på... hadde det så fælt før jeg dro og klarer ikke nyte ferien når jeg vet jeg skal tilbake snart... heldigvis klarte jeg å fortelle litt på fon i dag til spl "min", så hun vet at de må ta tak i meg når jeg kommer hjem...

men nå...

*skriker et stille skrik og håper bare stjernene hører det*

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80690-trist-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner så inderleg godt korleis du har det.. og det er fælt å ha maska, når ein aller helst vil grine.. men så klarer ein det ikkje.. håper dei gjer deg god hjelp når du kjem tilbake! stå på vennen!

*klem*

takk for svar, godt at noen skjønner meg

de kommer til å gi meg god hjelp når jeg kommer hjem, håper bare spøkelset vil holde seg unna frem til da

ta vare på deg selv martine, jeg skal prøve å ta vare på meg selv, med eller uten maske

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80690-trist-i-kveld/#findComment-424673
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...