Gå til innhold

One last breath - six feet from the edge

Anbefalte innlegg

Please come now - I think I'm falling.I'm holding to all I think is safe. It seems I found the road to nowhere - and I'm trying to escape

I yelled back when I heard thunder. But I'm down to one last breath. And with it let me say - let me say:

Hold me now! I'm six feet from the edge and I'm thinking -

maybe six feet

ain't so far down.

I'm looking down now that it's over - reflecting on all of my mistakes. I thought I found the road to somewhere. Somewhere in His grace. I cried out - heaven save me. But I'm down to one last breath. And with it - let me say. Let me say!

Hold me now. I'm six feet from the edge and I'm thinking

- maybe six feet ain't so far down.

Sad eyes follow me. But I still believe there's somthing left for me. So please come stay with me - 'Cause I still believe there's something left for you and me

For you and me

For you and me

Hold me now

I'm six feet from the edge and I'm thinking...

Creed

One Last Breath

Mine ord blir for fattige. Men det er slik Creed sier det - det er slik jeg føler det. Sakte suges jeg inn i - og slukes opp - av smerten de påførte meg. Den tærer meg opp innvendig. Flår meg levende. Den får meg til å glemme å leve

- og heller sitte dag etter dag med øynene vendt tomt mot veggen... time etter time.

Solvelv/ Renate

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80762-one-last-breath-six-feet-from-the-edge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hører deg!!!

Kan bare si en ting til deg, lille venn...

Ikke gi deg for da vinner de!!!

Er i samme situasjon som deg, men gir meg faen brette ikke! Ta det stille og rolig, dag for dag, et steg av gangen. Gi deg selv minst en positiv tilbakemelding per dag. FInn trygghet, i deg selv. Det er ingen andre som har tenkt og gi det til deg... Stå på, livet blir bedre til slutt...:-)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...