Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest ME(ta4)

Jeg kjenner at de søte små koala potene mine holder på å forvandles til et fult lemens spisse tær...

Du bringer ut det værste i meg ved at jeg må vente så mye på deg..!!

Jeg er prefokusert i tankene mine, det vet du!

Derfor klarer jeg ikke å tenke klart akkurat nå...

Dyrehagen min trenger en koalabjørn...

Gjest ME(ta4)

Ikke for å være innbilsk, MEN det er vel faktisk jeg som er koalabjørnen i dette territoriet...?! Du er vel mer ei pungrotte eller no'?

Da fikk vi klarhet i det, så da føyer jeg til innbilsk til lista di, nå ser den mer korrekt ut i forhold til min

Jeg er prefokusert i tankene mine, det vet du!

Derfor klarer jeg ikke å tenke klart akkurat nå...

Dyrehagen min trenger en koalabjørn...

Typisk at denne dyrehagen trenger mer blod, når den egentlig har nok blod rett under nesen sin... Noe bør transporteres lenger opp i dyrehagen. Ca. rundt der alle tenkende apene sitter....

Da fikk vi klarhet i det, så da føyer jeg til innbilsk til lista di, nå ser den mer korrekt ut i forhold til min

Ikke for å være korrekt, men forsåvidt så ser min liste bedre ut enn din... Ooops, der var jeg kanskje litt inbilsk igjen!

Wanna kiss and make up?

Gjest ME(ta4)

Typisk at denne dyrehagen trenger mer blod, når den egentlig har nok blod rett under nesen sin... Noe bør transporteres lenger opp i dyrehagen. Ca. rundt der alle tenkende apene sitter....

En tenkene ape er allikevel en ape, jeg vet ikke om det er så lurt å overlate en hel dyrehage til en ape.

Uansett, en koalabjørn hadde gjort seg, men det er inneforstått.

En tenkene ape er allikevel en ape, jeg vet ikke om det er så lurt å overlate en hel dyrehage til en ape.

Uansett, en koalabjørn hadde gjort seg, men det er inneforstått.

Koalabjørner er fine slik. De dupper gjerne av midt i dyreparken på tross av at det finnes mange aper der. Den liker blodpølse også.

Dette var forresten et metafor. Jeg aner ikke lenger hva jeg snakker om, eller hva poenget var. Du kan si jeg begynner å bli lik deg --- uten punchlines... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...