Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ME(ta4)

Koalabjørner er fine slik. De dupper gjerne av midt i dyreparken på tross av at det finnes mange aper der. Den liker blodpølse også.

Dette var forresten et metafor. Jeg aner ikke lenger hva jeg snakker om, eller hva poenget var. Du kan si jeg begynner å bli lik deg --- uten punchlines... :)

Ikke bli for like meg da, jeg liker forskjellene, ihvertfall på enkelte områder.

En sovende koalabjørn er like søt som en våken koalabjørn, dog ikke like sexy og sensuell, men alt til sin tid.

Ikke bli for like meg da, jeg liker forskjellene, ihvertfall på enkelte områder.

En sovende koalabjørn er like søt som en våken koalabjørn, dog ikke like sexy og sensuell, men alt til sin tid.

Den er varm og fuzzy ihvertfall, og snill som dagen er lang. Den elsker å bli koza med og at pelsen blir loppet for lus (eller lusa for lopper da...)

Anyway........

Gjest ME(ta4)

Den er varm og fuzzy ihvertfall, og snill som dagen er lang. Den elsker å bli koza med og at pelsen blir loppet for lus (eller lusa for lopper da...)

Anyway........

Vi har service personell som med glede og iver utfører alle slags tenkelige og utenkelige tjenester.

Du skal ikke måtte be om en tjeneste, den skal bli utført automatisk og grundig.

Annonse

Gjest ME(ta4)

Hva sier du?

Du har et hardt handicap - du vil rømme fort?

Må logge av nå. Middagsgjester du vet. I'll b tinkin aboutya you know (med Jamaican aksent)...

Jeg vet om de gjestene...desverre.

Jeg kommer til å tenke på deg i kveld, det vet du...men du vet jo hva jeg vil også... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...