Gå til innhold

Se frykten i øynene((tanker/dikt?)

Anbefalte innlegg

Har lurt på det så mange ganger, hva er meningen med å se frykten i øynene nå det gjør så vondt?

Kvalmen fyller kroppen min.

Hårene reiser seg på kroppen min.

Beina svikter under meg og pulsen øker.

Hjerte verker og tårene presser på,

bare ved tanken på å se frykten......, min egen far i øynene.

Klem fra en nedbrutt Susi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80802-se-frykten-i-%C3%B8ynenetankerdikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lille vennen min...

Den frykten du føler vil blekne... - etterhvert som du har 'følt litt' på den... noen ganger... mange ganger...

Prøv litt -etter litt å forme tankene dine og følelsene dine til ord... Det er da du får 'følt litt' på frykten, -kvalmen...

Og jeg vil komme med noe som etterhvert har blitt et 'standarsvar' fra huufsa: Skriv, skriv... det er lettere enn å høre sin egen stemme uttale det stygge.. vonde.. Men skriv, og les selv gang på gang de stygge ordene du har skrevet... Og føl på det da... - da er det lettere å føle sinne... -da har du lest noe stygt.. og kan plassere sinnet dit riktig. Da er det ikke lengre 'bare' en vond, kvalmende frykt inne i deg...

*klemmer masse*

[email protected]

En ting er at man bør bearbeide opplevelsene og gå gjennom de med fagpersoner og/eller andre med forståelse for det for for å kunne legge det bak deg.

Men å gjøre det til et poeng å skulle kunne ha kontakt med ham i RL - og se ham igjen etter det han gjorde vil jeg tro at er meget uheldig. Jeg tror du vil ha godt av å bryte kontakten for godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...