Gå til innhold

FUen om meg: Tallene er klare.

Anbefalte innlegg

Dette er merkelige tall.

Jeg hadde gjort regning med rundt 50 % jenter, men jeg må nå bare konstantere at forkalkylen var noe urealistisk. Nå har jeg regnet ut i forhold til hvem som har svart, og slikt ligger det ann:

33.33 % av dols damer drømmer erotiske drømmer om meg.

66.67 % av dols gutter drømmer erotiske drømmer om meg.

11.11 % av dols damer drømmer at jeg er full!?!

11.11 % av dols jenter drømmer om mora mi.

Det er ikke det at tallene er dårlige, og modern blir garantert fornøyd, men jeg føler meg litt som Bondevik sannsynligvis gjør når han ser meningsmålingene om dagen.

Nå er det tid for ettertanke og meditasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80807-fuen-om-meg-tallene-er-klare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at du mener at "33,33% av dol-damene _som svarte på FU'en" drømmer erotiske drømmer osv.

Å påstå at 33,33% av det totale antallet dol-damer gjør det er vel å dra'n _litt_ langt?

*venter på patetisk-FU'en din*

Neinei. Det var såpass mange som svarte at jeg vil påstå at undersøkelsen var ganske godt gjennomført. Den var nok ikke helt korrekt, og en slingringsmonn på +- 5 % tar jeg selvsagt i betraktning.

Du da? Har du ikke lyst på meg du da?

Lesbisk?

Annonse

Gjest Naninananananoonoo

Neinei. Det var såpass mange som svarte at jeg vil påstå at undersøkelsen var ganske godt gjennomført. Den var nok ikke helt korrekt, og en slingringsmonn på +- 5 % tar jeg selvsagt i betraktning.

Du da? Har du ikke lyst på meg du da?

Lesbisk?

Tviler på det. At jeg er lesbisk mener jeg. Jaja. Konklusjonen din også egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...