Gå til innhold

Trenger jeg lege, eller går det over ?

Anbefalte innlegg

Har i litt over en uke vært svært tett i begge nesebor. Har smerter fremme i pannen og over neseryggen. Som et press liksom. Litt smerter i ørene som kommer og går. Driver å får visdomstenner, kan det være en sammenheng ? Nesespray hjelper ikke, og samme hvor mye jeg snyter meg så....ja ingen nytte.

Har en rød liten kul på innsiden av ene neseboret helt fremst.Denne kulen er smertefull v berøring, men er bare ca 2 knappenåls hoder i størrelse.Kulen har vært der i ca 1 mnd og kan sees som en rød byll ifra utsiden. Inni er det en slags rur på den.

Er dette bare forkjølelse, eller bihule betennelse? Noen som vet? takknemlig for alle svar !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80813-trenger-jeg-lege-eller-g%C3%A5r-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Symptomene du beskriver minner om bihulebetennelse. Årsaken til at du er tett i nesen kan skyldes effekten av nesespray har opphørt fordi kroppen har vendt seg til middelet. Skorpen i nesen kan være en følge av hyppig "pussing" av nesen.

Samlet synes jeg imidlertid det er såvidt stor usikkerhet om hva som er årsaken til plagene dine at jeg anbefaler at du kontakter legen din slik at du kan få stillet en sikker diagnose.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...