Gå til innhold

Velouria - gratulere med dagen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

WOW! Tusen takk, dette hadde jeg ikke ventet, koselig!

Jeg har hatt en vanvittig slitsom helg.. festet hardt og vel så det hele helgen, så nå sitter jeg her, fryser (selvom jeg selvsagt er innpakket i ull) og har ingen stemme ;)

Mannen har gitt meg en ukes tur til Barcelona og barna har gitt meg billetter til "Who's afraid of Virgina Wolf", så jeg har kommet vldig godt ut av det denne gangen.

også er jeg jo bare 27, så jeg er jo fremdeles bare en liten drittunge!

WOW! Tusen takk, dette hadde jeg ikke ventet, koselig!

Jeg har hatt en vanvittig slitsom helg.. festet hardt og vel så det hele helgen, så nå sitter jeg her, fryser (selvom jeg selvsagt er innpakket i ull) og har ingen stemme ;)

Mannen har gitt meg en ukes tur til Barcelona og barna har gitt meg billetter til "Who's afraid of Virgina Wolf", så jeg har kommet vldig godt ut av det denne gangen.

også er jeg jo bare 27, så jeg er jo fremdeles bare en liten drittunge!

Har du tenkt å reise til B helt alene, eller skal du kanskje ta med deg en dol-venninne?

Forresten trodde jeg dagen din var den tolvte. Men nå husker jeg jo hvorfor jeg trodde det, bursdagene til ungene våre vet du.

Forresten syns jeg du er gammel *geiper*

Har du tenkt å reise til B helt alene, eller skal du kanskje ta med deg en dol-venninne?

Forresten trodde jeg dagen din var den tolvte. Men nå husker jeg jo hvorfor jeg trodde det, bursdagene til ungene våre vet du.

Forresten syns jeg du er gammel *geiper*

Jeg har valget om å reise alene eller å ta med meg Gordon. Jeg har egentlig aller mest lyst å reise alene, men siden vi har hatt det så dritt er det sikkert bra at vi gjør noe sammen. Men B tur med deg har vi jo snakket om før og ett sted _må_ vi jo møtes ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...