Gå til innhold

Blødning 11 uker etter fødsel


Kengu

Anbefalte innlegg

Det er nå 11 uker siden jeg fødte en nydelig liten jente. De siste dagene har det plutselig dukket opp brun utflod både i tykk og tynn utgave. Det er ikke veldig store mengder, men det kommer kontinuerlig. Farven har innimellom gått mot mørk rød, men det er ikke friskt blod som kommer. Jeg ammer ofte og 1-2 ganger om natten så jeg kan ikke helt se for meg at dette er menstruasjonsblødning. Det ligner ikke og det tok 8 mnd. før den kom tilbake etter førstemann. Har ikke smerter annet enn at det har vært litt stikking periodevis også før denne blødningen startet.

Er dette noe å bry seg om tror du?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man kan ikke utelukke at det er første menstruasjon. Hvis blødningen fortsetter utover en uke, er det best å få det undersøkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...