Gå til innhold

TYKT BLOD

Anbefalte innlegg

nicolai1365380411

Hei. Jeg er en gutt på 19 år som er litt bekymret for tiden.

Jeg ble syk 01.10. og det ble påvist kraftig LUNGEBETTENELSE!

Ble satt på pencilin kur i 10 dager, ble frisk. Dette holdt i en uke, da ble jeg veldig slapp og "utbrent"! Var hos lege og tok forskjellige prøver. Ikke kyssesyke eller lignende ble påvist. Alt er i orden. Da jeg var hos min lege idag (08.11.02) fortalte hun at blodet mitt er TYKT. Legen snakket om at jeg hadde "prosent" på 16,9 - og vanlig er mellom 13 og 16. Hun kunne ikke skjønne hva dette kom av og regnet med at det kun var en "ettervirkning" av viruset jeg hadde i begynnelsen av forrige måned.

Hun satt opp en ny time 15.11 og skal sjekke dette nærmere da. hvis den ikke er bra da heller blir jeg sendt til en Spesialist! MEN det jeg lurer på er, er dette livstruende? Kan "prosenten" gå veldig fort opp? Ble fortalt at hvis den går over 20 er det livstruende! Synes det er lenge å vente helt til fredag 15/11! Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Drikke mye veske - drikke lite veske??

Slutte å røyke? Ikke drikke alkohol osv.. Mvh gutt19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80990-tykt-blod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...