Lenny Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Det er mange nyanser mellom sort og hvitt. 0 Siter
Lenny Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Det er mange nyanser mellom sort og hvitt. 0 Siter
TiFFa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg er både for og imot abort. Imot, fordi jeg synes det er helt forferdelig å ta et liv.. for det har faktisk til og med øyevipper og negler i uke 12, som er siste uka man har lov å ta abort i Norge. Men, på en annet side, så ville jeg sett på situasjonen. Kanskje er det ei ung jente, som ikke klarer å ta vare på barnet.. kan også være økonomisk.. eller voldtekt.. Det finnes en video på www.abort.no, som jeg råder folk som synes abort er en ok løsning på problemer, å se.. jeg tor det forandre en del ting, det forsterket iallefall mitt syn på at abort ikke burde vært lov, bare i SPESIELLE tilfeller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.