Gå til innhold

Accutane (isotretinoin)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roaccutane og Accutane er det samme. Hvis du ikke får det utskrevet av hudlegen din så finn en hudlege som vil hjelpe deg. Det funker fantastisk bra, men bivirkningene som svært tørr hud og såre, tørre, nærmest ødelagte lepper under behandlingen kan være meget ubehagelig. Opplevde det selv men det var vel verdt det!

Hvis du ikke får roaccutane kan du prøve Oxytetral. Det er billig og effektivt, men kun en midlertidig behandling i motsetning til Roaccutane som er permanent ( i de fleste tilfeller)

Men som sagt; Accutane og Roaccutane er akkurat det samme, men jeg tror accutane er den amerikanske "versjonen"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81127-accutane-isotretinoin/#findComment-437365
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest ikke undertegnet

Roaccutane og Accutane er det samme. Hvis du ikke får det utskrevet av hudlegen din så finn en hudlege som vil hjelpe deg. Det funker fantastisk bra, men bivirkningene som svært tørr hud og såre, tørre, nærmest ødelagte lepper under behandlingen kan være meget ubehagelig. Opplevde det selv men det var vel verdt det!

Hvis du ikke får roaccutane kan du prøve Oxytetral. Det er billig og effektivt, men kun en midlertidig behandling i motsetning til Roaccutane som er permanent ( i de fleste tilfeller)

Men som sagt; Accutane og Roaccutane er akkurat det samme, men jeg tror accutane er den amerikanske "versjonen"

Hei der!

Leste noen innlegg om kvise-middel, og har noen spørsmål jeg håper du vil svare meg på:

Når begynte den å virke, og hvor lenge gikk du på kuren? Fikk du "kvise-utbrudd" først?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81127-accutane-isotretinoin/#findComment-455288
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...