hoppetroll Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Jeg har fått diagnosen bihulebetennelse og lunge klamydia, jeg har gått på medisinen Doxysol i 6 dager, bihulebetennelsen er borte, men jeg hoster fortsatt og har vondt i siden. Er heller ikke på topp fysisk. Jeg lurer på om medisinen ikke har tatt knekken på lungebetennelsen? Er det noen som har hatt samme erfaring? 0 Siter
hoppetroll Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Jeg har fått diagnosen bihulebetennelse og lunge klamydia, jeg har gått på medisinen Doxysol i 6 dager, bihulebetennelsen er borte, men jeg hoster fortsatt og har vondt i siden. Er heller ikke på topp fysisk. Jeg lurer på om medisinen ikke har tatt knekken på lungebetennelsen? Er det noen som har hatt samme erfaring? 0 Siter
hoppetroll Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Jeg har fått diagnosen bihulebetennelse og lunge klamydia, jeg har gått på medisinen Doxysol i 6 dager, bihulebetennelsen er borte, men jeg hoster fortsatt og har vondt i siden. Er heller ikke på topp fysisk. Jeg lurer på om medisinen ikke har tatt knekken på lungebetennelsen? Er det noen som har hatt samme erfaring? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.