fltn Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 Hei! Jeg er forkjølet og har en "dott" i øret. Dette er til stor plage pga. at jeg opplever en kraftig pipelyd. Er det norn som har noen gode råd mot dette?? Kjerringråd? 0 Siter
fltn Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Hei! Jeg er forkjølet og har en "dott" i øret. Dette er til stor plage pga. at jeg opplever en kraftig pipelyd. Er det norn som har noen gode råd mot dette?? Kjerringråd? 0 Siter
fltn Skrevet 10. november 2002 Forfatter Skrevet 10. november 2002 Hei! Jeg er forkjølet og har en "dott" i øret. Dette er til stor plage pga. at jeg opplever en kraftig pipelyd. Er det norn som har noen gode råd mot dette?? Kjerringråd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.