Solsikke Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 Har du fått sjekket forumianern nå? Jeg har deg på msn foresten, bruker du den? 0 Siter
Chloe Skrevet 11. november 2002 Skrevet 11. november 2002 God ny uke! Nei, jeg har ikke våkna ennå. Planleggingsdag og ingen unger hjemme før i kveld. *s* *gjesp* Msn har jeg ikke reinstallert etter kræsjen på harddisken. Vet ikke om jeg tør, heller. Det ser ut som om maskina mi er allergisk! *sjekke mail* ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. november 2002 Forfatter Skrevet 11. november 2002 God ny uke! Nei, jeg har ikke våkna ennå. Planleggingsdag og ingen unger hjemme før i kveld. *s* *gjesp* Msn har jeg ikke reinstallert etter kræsjen på harddisken. Vet ikke om jeg tør, heller. Det ser ut som om maskina mi er allergisk! *sjekke mail* ) God ny uke til deg også Heldig du er som har unge fri da.Ikke det, jeg har ungefri akkurat nå jeg også*s* Henter de på SFO kl 16. Har sjekka mail og sendt mail tilbake. Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.